Når eg syklar til jobb «til vanleg tid» sit det alltid ein person i ein bil og surfar på telefonen eit lite stykke unna jobben min.
-
Når eg syklar til jobb «til vanleg tid» sit det alltid ein person i ein bil og surfar på telefonen eit lite stykke unna jobben min.
Dette er spekulering, men oppfatninga mi er at om eg kjem før, står ikkje bilen der, og om eg kjem etter står ikkje bilen der. Det luktar litt «trenger femten minutt som ikkje er jobb og ikkje er heime til å ikkje gjere noko».
@tanketom leste i nyhetene for noen år siden der intervjuobjektet "satt og så film i heilslaen sin i garasjen" når noko hende.
-
Dette er spekulering, men oppfatninga mi er at om eg kjem før, står ikkje bilen der, og om eg kjem etter står ikkje bilen der. Det luktar litt «trenger femten minutt som ikkje er jobb og ikkje er heime til å ikkje gjere noko».
@tanketom Jeg har lenge hatt en teori at folk i storbyer som heller sitter i lange bilkøer enn å reise med utmerkede kollektivtilbud eller sykle er at det er eneste tida da de får være for seg selv.
-
@tanketom Eg vil seie at det er ein positiv tolking at dei gjer dette av fri vilje. Eg mistenkar at dei fekk nokre varsel på telefonen mens dei køyrde, og nå må dei gå gjennom alt, svare på ein del av det, sjekke SoMe straumar, falle ned nokre kaninhol... Ofte med motoren på tomgang!
-
@tanketom haha, jeg ser flere og flere som har en liten pause i bilene sine på morgenen i garasjen vår, som er delt mellom beboere og et kontorbygg, og jeg har konkludert med det samma. Er så stressede å kjøre i rushen nå, trur jeg, at det ikke gir noe pusterom.
-
@tanketom Eg vil seie at det er ein positiv tolking at dei gjer dette av fri vilje. Eg mistenkar at dei fekk nokre varsel på telefonen mens dei køyrde, og nå må dei gå gjennom alt, svare på ein del av det, sjekke SoMe straumar, falle ned nokre kaninhol... Ofte med motoren på tomgang!
@satrevik Nja, litt for ofte (og alltid same plass) til at det skulle vere tilfeldig sjekke e-post. Meir eller mindre mellom åtte og ti over åtte-ish - med litt slingringsmonn.
-
-
@tanketom Jeg har lenge hatt en teori at folk i storbyer som heller sitter i lange bilkøer enn å reise med utmerkede kollektivtilbud eller sykle er at det er eneste tida da de får være for seg selv.
@ejnro Eg er ganske for meg sjølv når eg syklar også, men eg sitter rett nok ikkje i eit lydisolert bur.
-
Oppklaring: Ikkje ulike folk, men alltid éin og same person i den same bilen på cirka same stad, er difor eg har bite meg merke i det.
-
Oppklaring: Ikkje ulike folk, men alltid éin og same person i den same bilen på cirka same stad, er difor eg har bite meg merke i det.
@tanketom
"Beklager kjære, men sjefen krev at eg må komme tidleg på jobb."
"Beklager sjef, men eg kommer meg ikkje unna morgonstellet med ungane." -
@tanketom
"Beklager kjære, men sjefen krev at eg må komme tidleg på jobb."
"Beklager sjef, men eg kommer meg ikkje unna morgonstellet med ungane."@satrevik Det er litt det eg tenkjer også, haha!