Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Når eg syklar til jobb «til vanleg tid» sit det alltid ein person i ein bil og surfar på telefonen eit lite stykke unna jobben min.

Når eg syklar til jobb «til vanleg tid» sit det alltid ein person i ein bil og surfar på telefonen eit lite stykke unna jobben min.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
13 Indlæg 7 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • T tanketom@tutoteket.no

Når eg syklar til jobb «til vanleg tid» sit det alltid ein person i ein bil og surfar på telefonen eit lite stykke unna jobben min.

Dette er spekulering, men oppfatninga mi er at om eg kjem før, står ikkje bilen der, og om eg kjem etter står ikkje bilen der. Det luktar litt «trenger femten minutt som ikkje er jobb og ikkje er heime til å ikkje gjere noko».

redscare@snabelen.noR This user is from outside of this forum
    redscare@snabelen.noR This user is from outside of this forum
    redscare@snabelen.no
    wrote sidst redigeret af

@tanketom leste i nyhetene for noen år siden der intervjuobjektet "satt og så film i heilslaen sin i garasjen" når noko hende.

1 Reply Last reply
    0

Dette er spekulering, men oppfatninga mi er at om eg kjem før, står ikkje bilen der, og om eg kjem etter står ikkje bilen der. Det luktar litt «trenger femten minutt som ikkje er jobb og ikkje er heime til å ikkje gjere noko».

ejnro@social.spejset.orgE This user is from outside of this forum
      ejnro@social.spejset.orgE This user is from outside of this forum
      ejnro@social.spejset.org
      wrote sidst redigeret af

@tanketom Jeg har lenge hatt en teori at folk i storbyer som heller sitter i lange bilkøer enn å reise med utmerkede kollektivtilbud eller sykle er at det er eneste tida da de får være for seg selv.

T 1 Reply Last reply
      0

satrevik@fediscience.orgS This user is from outside of this forum
        satrevik@fediscience.org
        wrote sidst redigeret af

@tanketom Eg vil seie at det er ein positiv tolking at dei gjer dette av fri vilje. Eg mistenkar at dei fekk nokre varsel på telefonen mens dei køyrde, og nå må dei gå gjennom alt, svare på ein del av det, sjekke SoMe straumar, falle ned nokre kaninhol... Ofte med motoren på tomgang!

T 1 Reply Last reply
        0
        • eivind@fribygda.noE eivind@fribygda.no

@tanketom haha, jeg ser flere og flere som har en liten pause i bilene sine på morgenen i garasjen vår, som er delt mellom beboere og et kontorbygg, og jeg har konkludert med det samma. Er så stressede å kjøre i rushen nå, trur jeg, at det ikke gir noe pusterom.

oyviaase@mastodon.babb.noO This user is from outside of this forum
          oyviaase@mastodon.babb.noO This user is from outside of this forum
          oyviaase@mastodon.babb.no
          wrote sidst redigeret af

@eivind @tanketom Det kan også være folk som skal aktiverer betaling for parkeringen den dagen. Jeg har gjort det i bilen de få dagene jeg har kjørt for å være sikker på å huske å gjøre det.

T 1 Reply Last reply
          0
          • satrevik@fediscience.orgS satrevik@fediscience.org

@tanketom Eg vil seie at det er ein positiv tolking at dei gjer dette av fri vilje. Eg mistenkar at dei fekk nokre varsel på telefonen mens dei køyrde, og nå må dei gå gjennom alt, svare på ein del av det, sjekke SoMe straumar, falle ned nokre kaninhol... Ofte med motoren på tomgang!

T This user is from outside of this forum
            tanketom@tutoteket.no
            wrote sidst redigeret af

@satrevik Nja, litt for ofte (og alltid same plass) til at det skulle vere tilfeldig sjekke e-post. Meir eller mindre mellom åtte og ti over åtte-ish - med litt slingringsmonn.

1 Reply Last reply
            0
            • oyviaase@mastodon.babb.noO oyviaase@mastodon.babb.no

@eivind @tanketom Det kan også være folk som skal aktiverer betaling for parkeringen den dagen. Jeg har gjort det i bilen de få dagene jeg har kjørt for å være sikker på å huske å gjøre det.

tanketom@tutoteket.no
              wrote sidst redigeret af

@oyviaase @eivind Men same gatestykke til same tid “kvar” dag? Det er lov å parkere der personen pleier å stå, men bilen står der aldri utan nokon inni (som eg har sett).

1 Reply Last reply
              0
              • ejnro@social.spejset.orgE ejnro@social.spejset.org

@tanketom Jeg har lenge hatt en teori at folk i storbyer som heller sitter i lange bilkøer enn å reise med utmerkede kollektivtilbud eller sykle er at det er eneste tida da de får være for seg selv.

tanketom@tutoteket.no
                wrote sidst redigeret af

@ejnro Eg er ganske for meg sjølv når eg syklar også, men eg sitter rett nok ikkje i eit lydisolert bur.

1 Reply Last reply
                0

tanketom@tutoteket.no
                  wrote sidst redigeret af

Oppklaring: Ikkje ulike folk, men alltid éin og same person i den same bilen på cirka same stad, er difor eg har bite meg merke i det.

satrevik@fediscience.orgS 1 Reply Last reply
                  0

Oppklaring: Ikkje ulike folk, men alltid éin og same person i den same bilen på cirka same stad, er difor eg har bite meg merke i det.

satrevik@fediscience.org
                    wrote sidst redigeret af

@tanketom
                    "Beklager kjære, men sjefen krev at eg må komme tidleg på jobb."
                    "Beklager sjef, men eg kommer meg ikkje unna morgonstellet med ungane."

T 1 Reply Last reply
                    0
                    • satrevik@fediscience.orgS satrevik@fediscience.org

@tanketom
                      "Beklager kjære, men sjefen krev at eg må komme tidleg på jobb."
                      "Beklager sjef, men eg kommer meg ikkje unna morgonstellet med ungane."

tanketom@tutoteket.no
                      wrote sidst redigeret af

@satrevik Det er litt det eg tenkjer også, haha!

1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.