Ja, jo, det.
-
Ja, jo, det.
-
Ja, jo, det.
@tanketom Kanskje de kunne se om de kan finne en ordknapp person fra Bergen til å styre partiet sitt? Kanskje en kvinne med en mann som er glad i aksjer?
-
Ja, jo, det.
For å forsøke å ikkje vere slem, så handlar jo denne artikkelen mest om lite populistiske ting som balansering av budsjett og førebuing for eldrebølgjer, og at ein innimellom må kutte sjølv om det ikkje er gøy å kutte, og der kan ein jo vere samd i målet sjølv om ein er usamd i metodane.
Men om Meyer-byrådet skal vere eit førebilete for noko, så må eg innrømme at det er andre ting eg har i tankane.
-
For å forsøke å ikkje vere slem, så handlar jo denne artikkelen mest om lite populistiske ting som balansering av budsjett og førebuing for eldrebølgjer, og at ein innimellom må kutte sjølv om det ikkje er gøy å kutte, og der kan ein jo vere samd i målet sjølv om ein er usamd i metodane.
Men om Meyer-byrådet skal vere eit førebilete for noko, så må eg innrømme at det er andre ting eg har i tankane.
Nettopp.
"Kva er meir naturleg enn å sjå til Bergen for inspirasjon, dersom Høgre igjen skal bli eit stort styringsparti? Svaret er mykje. Det er veldig mykje som er meir naturleg enn å sjå til #Bergen."
"Den viktigaste lærdomen frå Bergen er at det går an å få positive resultat utan å heilt få det til."
Tilfeldighetenes by kalte ein Bergen ein gong i tida…
https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/V6gVkW/svenneby-skryt-av-meyer-er-det-fortjent