Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Eg synest ikkje det er ei ulempe at samferdsleministeren ikkje har bilsertifikat, for det er nok av andre folk i sektoren som har det.

Eg synest ikkje det er ei ulempe at samferdsleministeren ikkje har bilsertifikat, for det er nok av andre folk i sektoren som har det.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
9 Indlæg 3 Posters 3 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • T This user is from outside of this forum
    T This user is from outside of this forum
    tanketom@tutoteket.no
    wrote sidst redigeret af

Eg synest ikkje det er ei ulempe at samferdsleministeren ikkje har bilsertifikat, for det er nok av andre folk i sektoren som har det. Eg har ikkje noko imot at samferdsleministeren er frå Groruddalen, for det er nok av andre folk i sektoren som ikkje er det.

T veronica@mastodon.onlineV 2 Replies Last reply
    0
    • T tanketom@tutoteket.no

Eg synest ikkje det er ei ulempe at samferdsleministeren ikkje har bilsertifikat, for det er nok av andre folk i sektoren som har det. Eg har ikkje noko imot at samferdsleministeren er frå Groruddalen, for det er nok av andre folk i sektoren som ikkje er det.

tanketom@tutoteket.no
      wrote sidst redigeret af

Men eg skulle ynskje at personen som blei samferdsleminister hadde snakka om anna enn den bananas dyre Rikstunnelen i same andredrag som ho snakkar om at ein må roe ned bruken av pengar på store og dyre prosjekt.

Så krysser eg fingrane for arbeid for ein fungerande og moderne jarnbanesektoren, og ein ryddig transportsektor.

T 1 Reply Last reply
      0

veronica@mastodon.onlineV This user is from outside of this forum
        veronica@mastodon.online
        wrote sidst redigeret af

@tanketom Jeg jubla når jeg leste at Karianne Tung var ute. De kan umulig finne noen mindre kompetente til den jobben.

T 1 Reply Last reply
        0

Men eg skulle ynskje at personen som blei samferdsleminister hadde snakka om anna enn den bananas dyre Rikstunnelen i same andredrag som ho snakkar om at ein må roe ned bruken av pengar på store og dyre prosjekt.

Så krysser eg fingrane for arbeid for ein fungerande og moderne jarnbanesektoren, og ein ryddig transportsektor.

tanketom@tutoteket.no
          wrote sidst redigeret af

Uavh. av samferdsla: Ein representant frå Oslo (og/eller som har budd i stor-Oslo størstedelen av vaksenlivet) betyr ikkje automatisk at nokon frå Oslo får større fordelar. Der er eg usamd med nokre av mine medvestlendingar.

Men det betyr at distrikta, og i dette tilfellet er også Bergen eit distrikt, må arbeide litt meir for å få til ein prat og merksemd – såpass mykje «påverkningsarbeid» har eg vore borti at det ikkje er vanskeleg å seie.

baardhaveland@snabelen.noB 1 Reply Last reply
          0
          • veronica@mastodon.onlineV veronica@mastodon.online

@tanketom Jeg jubla når jeg leste at Karianne Tung var ute. De kan umulig finne noen mindre kompetente til den jobben.

tanketom@tutoteket.no
            wrote sidst redigeret af

@veronica Eg skal hente fram igjen denne tuten når ministerpostane til Listhaug I er på plass, slik at vi kan vurdere sanningsgehalten då.

veronica@mastodon.onlineV 1 Reply Last reply
            0

@veronica Eg skal hente fram igjen denne tuten når ministerpostane til Listhaug I er på plass, slik at vi kan vurdere sanningsgehalten då.

veronica@mastodon.online
              wrote sidst redigeret af

@tanketom Haha, tenkte det samme faktisk. Tenkte at nullpunktet var "ingen kompetanse i det hele tatt" men ytre høyre er jo eksperter på å gå lavere enn ethvert nullpunkt. De er litt sånn kompetansens anti-materie.

T 1 Reply Last reply
              0
              • veronica@mastodon.onlineV veronica@mastodon.online

@tanketom Haha, tenkte det samme faktisk. Tenkte at nullpunktet var "ingen kompetanse i det hele tatt" men ytre høyre er jo eksperter på å gå lavere enn ethvert nullpunkt. De er litt sånn kompetansens anti-materie.

tanketom@tutoteket.no
                wrote sidst redigeret af

@veronica Det blir sikkert nokon som kjem rett frå nokre tiår i IBM eller Microsoft før eller etter First House, tenkjer eg.

1 Reply Last reply
                0

Uavh. av samferdsla: Ein representant frå Oslo (og/eller som har budd i stor-Oslo størstedelen av vaksenlivet) betyr ikkje automatisk at nokon frå Oslo får større fordelar. Der er eg usamd med nokre av mine medvestlendingar.

Men det betyr at distrikta, og i dette tilfellet er også Bergen eit distrikt, må arbeide litt meir for å få til ein prat og merksemd – såpass mykje «påverkningsarbeid» har eg vore borti at det ikkje er vanskeleg å seie.

baardhaveland@snabelen.noB This user is from outside of this forum
                  baardhaveland@snabelen.noB This user is from outside of this forum
                  baardhaveland@snabelen.no
                  wrote sidst redigeret af

@tanketom

Er ikke noe problem for en vestlending å leie inn lobbyister som bruker samme kaffemaskin som Kamzy.

Et nok av andre som gjør akkurat det.

T 1 Reply Last reply
                  0
                  • baardhaveland@snabelen.noB baardhaveland@snabelen.no

@tanketom

Er ikke noe problem for en vestlending å leie inn lobbyister som bruker samme kaffemaskin som Kamzy.

Et nok av andre som gjør akkurat det.

tanketom@tutoteket.no
                    wrote sidst redigeret af

@baardhaveland Kva del av landet har mest pengar til lobbyistar da?

1 Reply Last reply
                    0
                    Svar
                    • Svar som emne
                    Login for at svare
                    • Ældste til nyeste
                    • Nyeste til ældste
                    • Most Votes

• Log ind

• Login or register to search.