Jeg læste i går om en dansk tradition for nytår, som jeg synes er meget sjov.
-
Jeg læste i går om en dansk tradition for nytår, som jeg synes er meget sjov. Og jeg vil gerne vide, hvem af jer der også gør det til nytår. Stiller I jer virkelig op på en stol med champagne og kanelsnegle i hænderne og springer ind i det nye år?
-
Jeg læste i går om en dansk tradition for nytår, som jeg synes er meget sjov. Og jeg vil gerne vide, hvem af jer der også gør det til nytår. Stiller I jer virkelig op på en stol med champagne og kanelsnegle i hænderne og springer ind i det nye år?
@Genstart nej, ikke med kanelsnegl i hånden, men jeg har da sprunget/hoppet “ind i det nye år” fra en stol eller en sofa et par gange

-
@Genstart Hvis man springer, er det med meget lidt i glasset i hvert fald. Aldrig med kanelsnegle. Den har jeg ikke hørt forbundet med nytår. Men folk har ganske ofte kransekage sammen med deres champagne (den passer kun med en sød af slagsen).
-
@Genstart Hvis man springer, er det med meget lidt i glasset i hvert fald. Aldrig med kanelsnegle. Den har jeg ikke hørt forbundet med nytår. Men folk har ganske ofte kransekage sammen med deres champagne (den passer kun med en sød af slagsen).
@trezzer
Onlineoversætteren har oversat "Kransekage" forkert.

-
@Genstart der er mange der springer ind i det nye år, men det er mere et sammenfald at der er champagne involveret - det er kun fordi man plejer at drikke champagne kl 12, ikke fordi det hører til traditionen med at springe

-
@trezzer
Onlineoversætteren har oversat "Kransekage" forkert.

-
-
-
-