Er på ingen måde overrasket over LEGOs vendekåberi, men er lidt ked af hvad det gør ved Legofilmen, som ellers var et fint stykke "woke" socialdemokratisk propaganda og fimaets eneste reelle præstation udover plastikforurening.
-
Er på ingen måde overrasket over LEGOs vendekåberi, men er lidt ked af hvad det gør ved Legofilmen, som ellers var et fint stykke "woke" socialdemokratisk propaganda og fimaets eneste reelle præstation udover plastikforurening.
Filmen kunne have været den største, mest halvhjertede ligegyldighed, men blev det ikke fordi man fornemmer en kreativ motivation hos skaberne, der rækker ud over reklamevirksomhed. Den mentalitet tror jeg ikke de kan få tilbage. -
Filmen kunne have været den største, mest halvhjertede ligegyldighed, men blev det ikke fordi man fornemmer en kreativ motivation hos skaberne, der rækker ud over reklamevirksomhed. Den mentalitet tror jeg ikke de kan få tilbage.hva har de laved nu, lego?
-
hva har de laved nu, lego?
@pelle Artiklen er paywalled, så har ikke læst den, men hvis Jyllands Posten synes de lefler for højrefløjen i deres seneste rapporter må det være ret grelt tænker jeg
-
@pelle Artiklen er paywalled, så har ikke læst den, men hvis Jyllands Posten synes de lefler for højrefløjen i deres seneste rapporter må det være ret grelt tænker jeg
åh nej. må de kvæles i deres harry potter
lego
plastik
tjek også:
»hvor er cykelstierne i lego-byen?« http://sites.libsyn.com/132228/where-are-the-bike-lanes-in-lego-city