Så er det store flyttedag, igen.
-
Så er det store flyttedag, igen. Og igen er min største bekymring om der mon er plads til alting i den nye lejlighed 🫣
Thoughts and prayers, please
! -
Så er det store flyttedag, igen. Og igen er min største bekymring om der mon er plads til alting i den nye lejlighed 🫣
!@svedigtype ikke mere Fort Box

-
@svedigtype ikke mere Fort Box

@benjaminlj Nej, men til gengæld; Hello, Smørhul!!
-
!Jeg sidder på toilettet og forsøger ikke at være i vejen. Det er altid lidt svært at finde ud af hvor man skal gøre af sig selv under sådan en flytning.
-
Jeg sidder på toilettet og forsøger ikke at være i vejen. Det er altid lidt svært at finde ud af hvor man skal gøre af sig selv under sådan en flytning.
@svedigtype På en klapstol på gaden med en kop kaffe. Eller hvad du nu nyder på en solrig morgen.
-
@svedigtype På en klapstol på gaden med en kop kaffe. Eller hvad du nu nyder på en solrig morgen.
Et kompromis så, på toilettet på gaden med en kop kaffe i solen.
-
@benjaminlj Nej, men til gengæld; Hello, Smørhul!!
@svedigtype ja, jeg tænker at vi herinde var mere knyttet til stedet end jer, kun på grund af navnet

-
Jeg sidder på toilettet og forsøger ikke at være i vejen. Det er altid lidt svært at finde ud af hvor man skal gøre af sig selv under sådan en flytning.
Note til selv: Aldrig mere flyttekasser fra Røverkøb. Halvdelen af dem er eksploderet 🫣
-
Note til selv: Aldrig mere flyttekasser fra Røverkøb. Halvdelen af dem er eksploderet 🫣
@svedigtype Jeg gætter på det er derfor flere af de store flyttefirmaer har 'lån af flyttekasser' som en del af deres tilbud.
-
@svedigtype
åh nej. Alt for tyndt pap? -
@svedigtype
åh nej. Alt for tyndt pap?@Trine_DK Ja, det kan man vist roligt sige. De er direkte til skrald når de er tømt!
Heldigvis var der kun en der gav helt op, og det var oppe i lejligheden

-
@Trine_DK Ja, det kan man vist roligt sige. De er direkte til skrald når de er tømt!
Heldigvis var der kun en der gav helt op, og det var oppe i lejligheden

@svedigtype Det er jo helt værdiløst.