@aj42 @pelle Det er bare legitim kritik af NGO'ers hykleri. Du kunne jo prøve at forholde dig til kritikken i stedet for at klage over "viben"? I vil aldrig synes, "viben" er god, når I føler jer ramt.Kan du se noget mærkeligt i, at en ansat hos Dansk VEGETARISK Forening skriver offentligt, at de craver KØD? Lidt ligesom hvis en fra Red Barnet sagde "nu skal jeg hjem og slå mine børn".