@Helga_Mathiassen Går faktisk med præcis disse overvejelser lige nu tænkte for nylig, at nu jeg rent faktisk har en indtægt, så var det måske en idé med en a-kasse - men så vil jeg netop gerne også støtte fagforenings-fællesskabs-princippet & ikke bare "købe en forsikring", så nu bøvler jeg med at finde ud af, hvor jeg skal melde mig ind...