Skip to content
  • Når et dansk media på Fediverset:

    Ikke-kategoriseret dktrut surtopstod
    11
    0 Votes
    11 Indlæg
    18 Visninger
    mjack@mastodon.bsd.cafeM
    @pmakholm Jeg håber at vi er i en overgangsfase, på flere niveauer.Hvis medierne vil gribe Fediverset fuldt, så opretter de egne instanser og får hermed også mulighed for at moderere debat. Jeg forventer også at digital suverænitet kommer til at tillægges langt større betydning.Det jeg ser nu er bare en fortsættelse af hvad de gør på de kommercielle medier, og det interesserer mig ikke en dyt.(Jeg er nok lidt forudindtaget, var sysop på Pol Online (Netværket) 1998-99, og der var dæleme en livlig debat)