“Jeg laver e-bøger”.“Wow, spændende, har du så et studie derhjemme hvor du indtaler dem?”
-
@nickfrederiksen @infonauten Skal vi ikke bare skrive vores egen kernel, OS, drivere, web browser, og *så* skal vores hjemmesider nok se godt ud

@philip @infonauten jo, lad os! Intet genbrug, alt fra bunden. Altid!
-
“Jeg laver e-bøger”.
“Wow, spændende, har du så et studie derhjemme hvor du indtaler dem?”Hvad er folks forkerte antagelser om jeres fag?
@infonauten IT konsulent, så må du da være helt oppe på hvilken Windows bærbar jeg skal købe, ik?
Altså, nej. Jeg har med at gøre med modernisering af store enterprise kodebaser.
-
"Hvornår opgraderer man egentlig til f-bøger?"
@folfdk @infonauten Altså… fagbøger?
Ej, dem har vi sgu smidt ud jo. AI ved alt!
-
@infonauten IT konsulent, så må du da være helt oppe på hvilken Windows bærbar jeg skal købe, ik?
Altså, nej. Jeg har med at gøre med modernisering af store enterprise kodebaser.
@philip der er unægtelig et stykke vej

-
@infonauten Batman kan man vel altid tegne.
En til Batmantegning.
@infonauten -
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
-
En til Batmantegning.
@infonauten@fanden de pokkers Bat-snørrebånd!
-
@fanden de pokkers Bat-snørrebånd!
@infonauten Nu ved vi hvorfor Batman IKKE har snørestøvler.
-
@infonauten "Er der stadig nogen der programmerer i hånden? er det ikke AI det hele?"
- sagt af en ... pædagog- og folkeskolelærer-uddanner (og SF'er)@svuorela @infonauten …. Det der med uddannelse- er det ikke bare at give dem en iPad nu om stunder?
-
En til Batmantegning.
@infonauten#SilentSunday Batman
-
#SilentSunday Batman
@fanden Hvad med Squirrel Girl, hva'?!?! Kan du tegne hende, hva'?!

-
@fanden Hvad med Squirrel Girl, hva'?!?! Kan du tegne hende, hva'?!

@svedigtype Nope, kender ikke figuren godt nok. Batman sidder mere i håndleddet

-
@svedigtype Nope, kender ikke figuren godt nok. Batman sidder mere i håndleddet

@fanden Jeg er vild med dem
! -
#SilentSunday Batman
@fanden du går jo helt Batnado med alle de Batman-tegninger.
-
@fanden du går jo helt Batnado med alle de Batman-tegninger.
@infonauten Ja ja, jeg ved godt at tre tegninger i rap er som en syndflod fra mig...
-
#SilentSunday Batman
God Batmandag derude!
-
God Batmandag derude!
Godmorgen Batman.
-
Godmorgen Batman.
@fanden jeg elsker at hans badeforhæng er fliget som kappen.
-
@fanden jeg elsker at hans badeforhæng er fliget som kappen.
-
@fanden det er jo tilbage til tv-serien fra 66: ALT hans shit er Bat-et-eller-andet. Batbadeforhæng. Batsæbe. Bathåndklæde ... Batvand?
-
@fanden det er jo tilbage til tv-serien fra 66: ALT hans shit er Bat-et-eller-andet. Batbadeforhæng. Batsæbe. Bathåndklæde ... Batvand?
@infonauten Ja da. Det er samme absurde overkill. Min tanke er bare at sætte Batman ind i hverdagssituationer. Så kommer de visuelle jokes af sig selv