AI i gymnasiet.
Ikke-kategoriseret
1
Indlæg
1
Posters
0
Visninger
-
AI i gymnasiet. Eleverne vil have mere lighed og mere kritisk kompentence; forskeren peger på en undersøgelse som viser at 32% af de elever der bruger GenAI bruger det for bedre at kunne nå det hele, hvilket peger på skolens overordnede udfordringer, herunder fremdrifts- og produktivitetsfokus; nogen siger (alle nikker) at læring godt må være bøvlet og at det skal skolerne have ressourcer til at arbejde med så alle bruger GenAI bedst muligt og i de rigtige situationer. #folkeKoefoed