Jeg forsøger at skrive en introduktion til fediverset til Meningspunktet - kommentarer og forslag til forbedringer modtages med tak :)
-
Jeg forsøger at skrive en introduktion til fediverset til Meningspunktet - kommentarer og forslag til forbedringer modtages med tak
-
Jeg forsøger at skrive en introduktion til fediverset til Meningspunktet - kommentarer og forslag til forbedringer modtages med tak
Tak til jer der har læst min tekst - jeg har kunnet se på nextcloud at en del har været inde og kigge
Jeg tager de manglende kommentarer som udtryk for at teksten er nogenlunde meningsfuld og velformuleret, men giver jer lige en chance til -
Tak til jer der har læst min tekst - jeg har kunnet se på nextcloud at en del har været inde og kigge
Jeg tager de manglende kommentarer som udtryk for at teksten er nogenlunde meningsfuld og velformuleret, men giver jer lige en chance til@anderslund
Synes det er en god en dejlig kortfattet gennemgang. Men jeg undrede mig over at din adresse kræver 2 - 3 forsøg inden den resolver. -
@anderslund
Synes det er en god en dejlig kortfattet gennemgang. Men jeg undrede mig over at din adresse kræver 2 - 3 forsøg inden den resolver.@MrManor tak! Det med adrrssen er et dynamisk dns-problem, jeg bruger dynv6.