I min kamp for #boycottusa - er Firefox ok, eller skal jeg holde mig til Vivaldi?
-
I min kamp for #boycottusa - er Firefox ok, eller skal jeg holde mig til Vivaldi? Vivaldi irriterer mig på Linux.
-
I min kamp for #boycottusa - er Firefox ok, eller skal jeg holde mig til Vivaldi? Vivaldi irriterer mig på Linux.
Firefox er ikke Chromium, det synes jeg er vigtigt. Men altså - jeg skal ikke bestemme om du synes det er ok

Helst så jeg en helt tredje engine.
-
Firefox er ikke Chromium, det synes jeg er vigtigt. Men altså - jeg skal ikke bestemme om du synes det er ok

Helst så jeg en helt tredje engine.
@CarstenBoll Ja - der er bare så mange ting, der ikke virker uden, f.eks. de fleste kodehuskere.
-
@Wassini Jeg flirter lidt med Firefox-varianterne Waterfox og LibreWolf på Linux. Det er projekter med mange år på bagen
-
@CarstenBoll Ja - der er bare så mange ting, der ikke virker uden, f.eks. de fleste kodehuskere.
@Wassini Jeg har Proton Pass - det virker som extension i firefox. Men det er jo et helhedsbillede for hver af os, vi gør hvad vi kan med den energi vi har til at gøre det

-
@Wassini Jeg flirter lidt med Firefox-varianterne Waterfox og LibreWolf på Linux. Det er projekter med mange år på bagen
@simonjust @Wassini jeg er gået all in på Waterfox og den kører virkelig godt.
Anbefalet herfra!
-
@simonjust @Wassini jeg er gået all in på Waterfox og den kører virkelig godt.
Anbefalet herfra!
-
@Wassini Jeg har bruge zen-browser en del det seneste halve års tid. Den er ikke så privacy-fokuseret som librewolf eller waterfox, men man kan konfigurere den til det. Den har meget gode faciliteter til at håndtere tabs, og så min yndlingsfeature: Al UI kan skjules så man KUN ser den side man besøger.