1:2 Kære peertuber og admins Jeg har en profil på både peertube.dk og gnulinux.tube
-
1:2
Kære peertuber og admins
Jeg har en profil på både peertube.dk og gnulinux.tubeJeg havde tænkt på at lave små danske offentlige videoer om events og lignende pga. pladsbegrænsninger på peertube.dk og bruge gnulinux.tube til tekniske videoer pga den store mængde data.
Jeg har brug for en lille teknisk guide til opstart.
-
Kære peertuber og admins
Jeg har en profil på både peertube.dk og gnulinux.tubeJeg havde tænkt på at lave små danske offentlige videoer om events og lignende pga. pladsbegrænsninger på peertube.dk og bruge gnulinux.tube til tekniske videoer pga den store mængde data.
2:2
F.eks. kan man gøre noget for at hjælpe den danske peertube kan man komprimere video filerne eller lave highlights på peertube.dk og vise de fulde størrelses videoer på gnulinux.tube ? -
N niels@social.data.coop shared this topic
-
Kære peertuber og admins
@jessen_it
Ser ikke ud til, der er så meget respons. Prøv at skrive på engelsk med hashtags? (Jeg ved desværre ret lidt om de platforme)Held og lykke med projektet!