Tidlig #TorsdagsTrivsel er at jeg arbejder hjemme i dag.
-
Tidlig #TorsdagsTrivsel er at jeg arbejder hjemme i dag. Tænker at holde mig indenfor Hundested/Lynæs hele dagen.
Det er pt. IKKE 30.1 grader, som i igår på kontoret.
Jeg har lidt fremskridt i to projekter, så der skal arbejdes videre, planlægges osv. Begge to er med netværk, routing, BGP osv. Dejlige emner
Hunden har fået kort morgentur og er fredelig.
Spotify spiller italo disco playliste, faktisk mere roligt end man kunne forestile sig.
#QuietLife
Hvad er din trivsel idag? -
Tidlig #TorsdagsTrivsel er at jeg arbejder hjemme i dag. Tænker at holde mig indenfor Hundested/Lynæs hele dagen.
Det er pt. IKKE 30.1 grader, som i igår på kontoret.
Jeg har lidt fremskridt i to projekter, så der skal arbejdes videre, planlægges osv. Begge to er med netværk, routing, BGP osv. Dejlige emner
Hunden har fået kort morgentur og er fredelig.
Spotify spiller italo disco playliste, faktisk mere roligt end man kunne forestile sig.
#QuietLife
Hvad er din trivsel idag?@kramse Sen aften igår til ukrudt-møde. Nede og bade i øhavet. Nu læser jeg om ophævelsen af dyrkningensfælleskabet i landsbyerne i 1700-tallet og prøver at forstå hvorfor fuck alle gik med til det.Og så har jeg en masse rettelser jeg skal lave i en elixir-webapp til Geoparken, som Teknologisk Arbejderkooperativ er ved at lave.