Har straks blokeret 24/3 i min kalender så jeg kan være valgtilforordnet.
-
@Koefoed hvordan forgår det? Er det noget man melder sig til?
@boab ja din kommune har sikkert om lidt et sted hvor man kan melde sig. Her er siden hos Århus kommune https://aarhus.dk/demokrati/valg/tilmeld-dig-ventelisten-som-tilforordnet-eller-stemmetaeller
-
@Koefoed jeps, jeg vil også være med på #teamvalgtilforordnet d. 24/3 - måske bare ikke til kl. 04 om morgenen som til kommunalvalget

@anport der var to valg (også regionen) så det er vildere. Men man skal nok regne med at være der til ved 1-2 tiden. Jeg har i hvert fald taget fri til kl 11 dagen efter.
-
@boab ja din kommune har sikkert om lidt et sted hvor man kan melde sig. Her er siden hos Århus kommune https://aarhus.dk/demokrati/valg/tilmeld-dig-ventelisten-som-tilforordnet-eller-stemmetaeller
@Koefoed ah tak
-
@anport der var to valg (også regionen) så det er vildere. Men man skal nok regne med at være der til ved 1-2 tiden. Jeg har i hvert fald taget fri til kl 11 dagen efter.
@Koefoed denne her gang vil jeg blot være helt alm. tilfordordnet, de sidste to gange har jeg været “valgstyrer” og det er lidt bøvlet, da ens vagtplan er flydende og man mere har en funktion af at fylde huller ud, hvor der er behov på valgdagen.
-
@Koefoed denne her gang vil jeg blot være helt alm. tilfordordnet, de sidste to gange har jeg været “valgstyrer” og det er lidt bøvlet, da ens vagtplan er flydende og man mere har en funktion af at fylde huller ud, hvor der er behov på valgdagen.
@anport så meget erfaring har jeg ikke endnu. Og måske vil jeg heller aldrig prøve.
-
Har straks blokeret 24/3 i min kalender så jeg kan være valgtilforordnet. Håber at det lykkes. Kom og vær med!
@Koefoed jeg blev opfordret til at melde mig efter kommunal- og regionsrådsvalget! Men som jeg forstår reglerne må jeg ikke pga. manglende stemmeret.
-
@Koefoed jeg blev opfordret til at melde mig efter kommunal- og regionsrådsvalget! Men som jeg forstår reglerne må jeg ikke pga. manglende stemmeret.
@reynir ah ja. Så må du ikke. Man skal have valgret.
-
@reynir ah ja. Så må du ikke. Man skal have valgret.
@Koefoed hun spurgte om jeg ikke kunne alligevel
tror jeg desværre ikke går -
@Koefoed hun spurgte om jeg ikke kunne alligevel
tror jeg desværre ikke går@reynir hehe. Måske kan du uddele slik ved indgangen som en slags næsten-civilist

-
Har straks blokeret 24/3 i min kalender så jeg kan være valgtilforordnet. Håber at det lykkes. Kom og vær med!
@Koefoed Det lyder fristende. Jeg kan dog ikke helt overskue selv at være på vagt så mange timer, men det er fantastisk at I stiller op