Jeg holder meget af min lejligheds vaskemaskine-booking-system.
-
Jeg holder meget af min lejligheds vaskemaskine-booking-system. Særligt låse parkeringen.
Flere almene boliger!! Alle skal have lov til at opleve det her niveau af velfungerende ikke-digitale løsninger. Aldrig kan jeg gå tilbage til en dum app hvor "Bjarne" har booket alle vaskemaskiner i tre dage, og hvor man konstant bliver logget ud. Det her er hvordan samfundet kunne være<3 nej tak til "smarte digitale løsninger" - ja tak til en vaskekælder hvor alle kan være med<3 -
Jeg holder meget af min lejligheds vaskemaskine-booking-system. Særligt låse parkeringen.
Flere almene boliger!! Alle skal have lov til at opleve det her niveau af velfungerende ikke-digitale løsninger. Aldrig kan jeg gå tilbage til en dum app hvor "Bjarne" har booket alle vaskemaskiner i tre dage, og hvor man konstant bliver logget ud. Det her er hvordan samfundet kunne være<3 nej tak til "smarte digitale løsninger" - ja tak til en vaskekælder hvor alle kan være med<3@Kaninfisk My name is Bjarne and I endorse this message.
-
Flere almene boliger!! Alle skal have lov til at opleve det her niveau af velfungerende ikke-digitale løsninger. Aldrig kan jeg gå tilbage til en dum app hvor "Bjarne" har booket alle vaskemaskiner i tre dage, og hvor man konstant bliver logget ud. Det her er hvordan samfundet kunne være<3 nej tak til "smarte digitale løsninger" - ja tak til en vaskekælder hvor alle kan være med<3@Kaninfisk Jeg bor i privat udlejning, med vaskerum, og her hiver vi hinandens tøj ud og smider det på gulvet hvis folk ikke tømmer maskinen i tide.
Nåh joke. Det fungerer fint her, 20 lejligheder om 2 vaskemaskiner. Intet booking system. Og jo folk kan finde på at tage andres tøj ud, og lægge det på en velegnet træbænk. Det er sågar sket nogle har hængt mit tøj op i tørrerummet, hvis jeg blot har være 20 minutter for sent til at tømme maskinen.
-
@Kaninfisk Jeg bor i privat udlejning, med vaskerum, og her hiver vi hinandens tøj ud og smider det på gulvet hvis folk ikke tømmer maskinen i tide.
Nåh joke. Det fungerer fint her, 20 lejligheder om 2 vaskemaskiner. Intet booking system. Og jo folk kan finde på at tage andres tøj ud, og lægge det på en velegnet træbænk. Det er sågar sket nogle har hængt mit tøj op i tørrerummet, hvis jeg blot har være 20 minutter for sent til at tømme maskinen.
@stigcq Det lyder som om du bor et sted med god vaskerumsstemning og kultur! Juhu!
-
T tofticles@helvede.net shared this topic
-
Har aldrig set noget lignende. Hylder helt vildt!
-
Har aldrig set noget lignende. Hylder helt vildt!
@miximedia Det er seriøst et velsmurt maskineri. Man får en lås når man flytter ind, som passer med ens egne nøgler, så booker man med låsen, så putter man låsen i "låsehullet" når man vasker- så ingen kommer ind! , og så i låse parkering efter vask. Hvor den kan ligge og slappe af indtil næste gang. Det gør mig blød i knæene.
-
Flere almene boliger!! Alle skal have lov til at opleve det her niveau af velfungerende ikke-digitale løsninger. Aldrig kan jeg gå tilbage til en dum app hvor "Bjarne" har booket alle vaskemaskiner i tre dage, og hvor man konstant bliver logget ud. Det her er hvordan samfundet kunne være<3 nej tak til "smarte digitale løsninger" - ja tak til en vaskekælder hvor alle kan være med<3@Kaninfisk Er det ok jeg poster dit indlæg på https://analogist.dk/kaninfisken-om-analog-vaskemaskinebooking/
-
@Kaninfisk Er det ok jeg poster dit indlæg på https://analogist.dk/kaninfisken-om-analog-vaskemaskinebooking/
@balslev Ja det kan du tro
-
S simonjust@mstdn.dk shared this topic