Dagens reparation var et iphonekabel som har perfekt længde men var helt gået i udu i en stor del af gummibelægningen.
-
Dagens reparation var et iphonekabel som har perfekt længde men var helt gået i udu i en stor del af gummibelægningen. Sugru FTW. #repair #nørklerier
-
Dagens reparation var et iphonekabel som har perfekt længde men var helt gået i udu i en stor del af gummibelægningen. Sugru FTW. #repair #nørklerier
@Koefoed jeg havde aldrig hørt om Sugru før. Nu prøver jeg at finde ud af, hvordan jeg husker at det er et materiale der findes.
-
@Koefoed
Jeg imponeres til stadighed over, at noget så dyrt som Apple, kan være af så ringe kvalitet.
Apple-kabler er husstandens største forbruger af krympeflex. -
@Koefoed
Jeg imponeres til stadighed over, at noget så dyrt som Apple, kan være af så ringe kvalitet.
Apple-kabler er husstandens største forbruger af krympeflex.@PeterHald jeg har glemt hvad krympeflex er? Men ja. Dem fra ikea er ret gode, synes jeg, men det her på 0,5m er perfekt længde.
-
@PeterHald jeg har glemt hvad krympeflex er? Men ja. Dem fra ikea er ret gode, synes jeg, men det her på 0,5m er perfekt længde.
Isoleringsrør af blød plast, der krymper når man varmer dem.