Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Teknologi
  3. Denne AI Slop kanal med bilrestaureringer er ren tragikomedie

Denne AI Slop kanal med bilrestaureringer er ren tragikomedie

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Teknologi
teknologi
3 Indlæg 3 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • letraset@feddit.dkL This user is from outside of this forum
    letraset@feddit.dkL This user is from outside of this forum
    letraset@feddit.dk
    wrote sidst redigeret af

YT algoritmen velsignede mig med denne kanal i dag. Det er på visse punkter imponerende lavet, og må være trænet på en stor mængde rigtige bilrestaureringsvideoer. Indholdet må være fremstillet på lidt af et rig, tænker jeg, for der er mange detaljer, og mange komiske hallucinationer også, hvor værktøjer magisk transformeres, og bildele er helt fucked op.

YouTube glimrer ved at gemme mærkaten om at det er AI-redigeret så man ikke ser det medmindre man folder beskrivelsesfeltet ud, eller læser hele kanalens beskrivelse.

Altså hvad er formålet? Er det blot at lave penge på visninger? Hvorfor tillader YouTube sådanne kanaler at være en del af YouTube Partner Programme? Er det underholdning? Er der folk der ser hele videoer med det her søbe og tænker, at det var det en god måde at bruge min tid på? Jeg har så mange spørgsmål.

Det er mig et mysterie.

sommerhaven@feddit.dkS R 2 Replies Last reply
    9
    • letraset@feddit.dkL letraset@feddit.dk

YT algoritmen velsignede mig med denne kanal i dag. Det er på visse punkter imponerende lavet, og må være trænet på en stor mængde rigtige bilrestaureringsvideoer. Indholdet må være fremstillet på lidt af et rig, tænker jeg, for der er mange detaljer, og mange komiske hallucinationer også, hvor værktøjer magisk transformeres, og bildele er helt fucked op.

YouTube glimrer ved at gemme mærkaten om at det er AI-redigeret så man ikke ser det medmindre man folder beskrivelsesfeltet ud, eller læser hele kanalens beskrivelse.

Altså hvad er formålet? Er det blot at lave penge på visninger? Hvorfor tillader YouTube sådanne kanaler at være en del af YouTube Partner Programme? Er det underholdning? Er der folk der ser hele videoer med det her søbe og tænker, at det var det en god måde at bruge min tid på? Jeg har så mange spørgsmål.

Det er mig et mysterie.

sommerhaven@feddit.dkS This user is from outside of this forum
      sommerhaven@feddit.dkS This user is from outside of this forum
      sommerhaven@feddit.dk
      wrote sidst redigeret af

Jeg tænker også, hvorfor bruge klodens begrænsede ressourcer på det her? Fik set lidt, og ja… skørt

1 Reply Last reply
      5
      • letraset@feddit.dkL letraset@feddit.dk

Det er mig et mysterie.

R This user is from outside of this forum
        R This user is from outside of this forum
        redale@feddit.dk
        wrote sidst redigeret af

Der kan da umuligt findes mennesker der kan tro at det her er ægte? Det er helt vildt så mange mærkelige ting der sker. Komisk, som du siger.

Godt nok et kæmpe spild af ressourcer.

1 Reply Last reply
        3
        Svar
        • Svar som emne
        Login for at svare
        • Ældste til nyeste
        • Nyeste til ældste
        • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.