Næste @linuxikbh -arrangement er tirsdag 14.04.2026 kl.
-
Næste @linuxikbh -arrangement er tirsdag 14.04.2026 kl. 17-20 i Okkulturhuset Ly, Enghavevej 42, under Vesterbro Bibliotek – indgang i porten fra Enghavevej-siden.
Vi har ikke så meget et tema denne gang som opsamling på tidligere og egne projekter - men selvfølgelig er alle Linux-, open source-, og alternative platforme- nysgerrige og -nteresserede velkomne! -
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
Næste @linuxikbh -arrangement er tirsdag 14.04.2026 kl. 17-20 i Okkulturhuset Ly, Enghavevej 42, under Vesterbro Bibliotek – indgang i porten fra Enghavevej-siden.
Vi har ikke så meget et tema denne gang som opsamling på tidligere og egne projekter - men selvfølgelig er alle Linux-, open source-, og alternative platforme- nysgerrige og -nteresserede velkomne!@mjj @linuxikbh
Møder op med en Debian Stable Linux usb installation der kan klones. Nej, jeg skal ikke sælge noget. Mere DIY. -
@mjj @linuxikbh
Møder op med en Debian Stable Linux usb installation der kan klones. Nej, jeg skal ikke sælge noget. Mere DIY.@linuxuser42 @linuxikbh Jeg vil gerne se, hvordan du tænkte det!
-
@mjj @linuxikbh
Møder op med en Debian Stable Linux usb installation der kan klones. Nej, jeg skal ikke sælge noget. Mere DIY. -
A alf149@social.data.coop shared this topic
B bettina@mastodon.nu shared this topic