MitID er nede.
-
MitID er nede. Er det hackerne der prøver at få os til at stemme på ? i forbindelse med valget?
Nåmen pga hackere stemmer jeg på ... øh ....
Hvem stemmer jeg på hvis jeg er for statens danmarks nedlæggelse, og lokale kommuners autonomi i radikalt demokrati, med noget føderation måske?
-
Hvem stemmer jeg på hvis jeg er for statens danmarks nedlæggelse, og lokale kommuners autonomi i radikalt demokrati, med noget føderation måske?
@abekonge momsdeadline og dårlige systemer/manglende redundans, ikke hackere - men synes da helt klart, at folkene på UFST skal forsøge med en historie om russiske hackere

-
Jeg har måske fundet et hul i vælgerhavet
-
@svuorela haha, kh din fediverse moms-reminder.
-
-
-
@svuorela Ah jo min fejl. Troede det var d. 1., men gætter fristerne ikke gælder weekend.
-
@svuorela Ah jo min fejl. Troede det var d. 1., men gætter fristerne ikke gælder weekend.
@reynir (Men jeg sender hustru og unger til svigermor i morgen formiddag, så der regner jeg med at det skal overstås.)
-
Jeg har måske fundet et hul i vælgerhavet
@abekonge altså, hvis du kan nøjes med Statens nedlæggelse uden federation eller radikal nærdemokrati, så tror jeg Liberal Alliance er et bud. Der er i hvert fald ikke meget fungerende stat tilbage efter et par år med den ved roret, vil jeg vædde med.
-
@abekonge altså, hvis du kan nøjes med Statens nedlæggelse uden federation eller radikal nærdemokrati, så tror jeg Liberal Alliance er et bud. Der er i hvert fald ikke meget fungerende stat tilbage efter et par år med den ved roret, vil jeg vædde med.
@zatnosk spurgt

-
det er faktisk et reelt spørgsmål. Hvordan ville det se ud hvis lokalområder der arbejdede for selvbestemmelse, a la Katalonien, Baskerlandet, Sydfyn, gik ind i Staten(tm) for at opløse den og lade alle regioner blive selvbestemmende .. istedet for at kræve det fra staten - så bare gøre det indefra? Findes det? Eksempler?

"
"