“Silo”-serien bliver bare bedre og bedre.
-
“Silo”-serien bliver bare bedre og bedre. Handlingen er åbnet op i den nye sæson, og det giver den ny energi med nye skuespillere
-
“Silo”-serien bliver bare bedre og bedre. Handlingen er åbnet op i den nye sæson, og det giver den ny energi med nye skuespillere
@simonjust Det glæder jeg mig til. Jeg fik aldrig rigtig tygget mig igennem sæson 2, så nu er jeg startet forfra, så jeg er klar til at se sæson 3
-
@simonjust lyder godt, jeg kan lide stemningen, men hele season 1 og 2 var super forudsigelige, så en åbning for historien at udfolde sig i er meget velkommen. Har du se "Paradise" på Disney? (Deres season 2 er ret godt skruet sammen)
-
@simonjust Det glæder jeg mig til. Jeg fik aldrig rigtig tygget mig igennem sæson 2, så nu er jeg startet forfra, så jeg er klar til at se sæson 3
@svabonius Der var også tidspunkter i sæson 2, hvor jeg virkelig måtte anstrenge mig for at holde fokus på handlingen… Det kunne godt tyde på, manuskriptforfatterne har haft samme oplevelse

-
@simonjust lyder godt, jeg kan lide stemningen, men hele season 1 og 2 var super forudsigelige, så en åbning for historien at udfolde sig i er meget velkommen. Har du se "Paradise" på Disney? (Deres season 2 er ret godt skruet sammen)
@boab Ikke endnu, men jeg har hørt godt om den

-
@boab Ikke endnu, men jeg har hørt godt om den

@simonjust jeg gik til serien som det var en hver anden baggrunds tv serie, men blev hurtigt grebet af den!
-
@simonjust jeg gik til serien som det var en hver anden baggrunds tv serie, men blev hurtigt grebet af den!
@boab Fedt! Jeg tror jeg skal se et par afsnit af den i aften
(så ender jeg nok med at bing'e hele natten
) -
@boab Fedt! Jeg tror jeg skal se et par afsnit af den i aften
(så ender jeg nok med at bing'e hele natten
)@simonjust oh lad mig endelig høre hvad forventninger gør ved den serie, jeg skal lige igennem HIJACk season 2 (?) før jeg kaster mig over silo (3)
-
@svabonius Der var også tidspunkter i sæson 2, hvor jeg virkelig måtte anstrenge mig for at holde fokus på handlingen… Det kunne godt tyde på, manuskriptforfatterne har haft samme oplevelse

@simonjust hehe. Godt de selv har opdaget det

-
@simonjust oh lad mig endelig høre hvad forventninger gør ved den serie, jeg skal lige igennem HIJACk season 2 (?) før jeg kaster mig over silo (3)
@boab Jeps, will do!
Jeg har set Hijack sæson 2 - den er jeg så til gengæld spændt på, om du synes, den kunne hamle op med sæson 1

-
@simonjust hehe. Godt de selv har opdaget det

@svabonius Ja
Jeg kan godt li,' at de så'n lige tænker på os seere
Nej, jeg synes det er fedt i forhold til "world building" - det vil også undre mig meget, hvis der ikke kommer spinoff-serier
-
@simonjust oh lad mig endelig høre hvad forventninger gør ved den serie, jeg skal lige igennem HIJACk season 2 (?) før jeg kaster mig over silo (3)
@boab @simonjust Jeg var også vild med Paradise; den kan noget og lykkes virkelig med sæson 2.
-
@simonjust Har du læst bøgerne?
Jeg har prøvet ar se sæson 2, men det er lidt for dunkelt og dommedagsagtigt til mit humør i øjeblikket, så jeg tager den sikkert op igen senere.
-
@simonjust Har du læst bøgerne?
Jeg har prøvet ar se sæson 2, men det er lidt for dunkelt og dommedagsagtigt til mit humør i øjeblikket, så jeg tager den sikkert op igen senere.
@Trine_DK Ikke endnu, men jeg skal helt klart gøre det, når tv-serien slutter

-
@Trine_DK Ikke endnu, men jeg skal helt klart gøre det, når tv-serien slutter

@simonjust
Kan anbefale det. De er gode. Jeg har læst Wool flere gange faktisk, men det er ved at være længe siden. Måske jeg skulle overveje at forny bekendtskabet. -
@simonjust
Kan anbefale det. De er gode. Jeg har læst Wool flere gange faktisk, men det er ved at være længe siden. Måske jeg skulle overveje at forny bekendtskabet.@Trine_DK Det kunne være, jeg skal starte med den, sådan lige for at begynde rigtigt