[Danish] Efter det nedbrud #nets havde her i weekend er der en ting som virkelig undre mig.
-
[Danish] Efter det nedbrud #nets havde her i weekend er der en ting som virkelig undre mig.
Hvorfor er det at så få har kontanter med? Det er ikke første gang at vi i #danmark ser Nets gå ned, at betaling med kort ikke virker. Hvorfor har folk ikke et lille stak af kontater?
Det undre mig meget at dansker stoler så meget på teknologi...
-
Hvorfor er det at så få har kontanter med? Det er ikke første gang at vi i #danmark ser Nets gå ned, at betaling med kort ikke virker. Hvorfor har folk ikke et lille stak af kontater?
Det undre mig meget at dansker stoler så meget på teknologi...
Jeg tænker det er fordi det plejer at virke?
Der er mange dagligdagsting som man kan stille spørgsmål ved hvorfor/hvordan folk gør i deres hverdag.
Og derudover så er det ikke altid at man er påvirket af den aktuelle situation.
Vi var f.eks ikke ramt af NETS nedbrud i det vi lavede i lørdags.
-
Jeg tænker det er fordi det plejer at virke?
Der er mange dagligdagsting som man kan stille spørgsmål ved hvorfor/hvordan folk gør i deres hverdag.
Og derudover så er det ikke altid at man er påvirket af den aktuelle situation.
Vi var f.eks ikke ramt af NETS nedbrud i det vi lavede i lørdags.
@folfdk Måske... syntes bare det sker så tit at jeg altid har lidt kontanter med
-
@folfdk Måske... syntes bare det sker så tit at jeg altid har lidt kontanter med
@looopTools
Det kan være jeg har været heldig indtil videre og ikke været berørt af det.Men jeg vil helt klart overveje at have kontanter med i pungen i fremtiden!!
Det er en god idé