Det er stadig for varmt.
-
Det er stadig for varmt.
-
Det er stadig for varmt.
@marcusxms næ, der er ikk’ møj kølig aftenbrise i luften …
-
Det er stadig for varmt.
@marcusxms jeg har haft 2 åbne vinduer hele natten og her til morgen er det tolerebart og dejligt i lejligheden... og ved bare det bliver smeltehelvede senere 🫠
-
@marcusxms næ, der er ikk’ møj kølig aftenbrise i luften …
@anport En årsag er nok at jeg var i byen og sad indendørs, og selv med alt åbent blev det ikke kølet særligt effektivt ned. Måske det heller ikke hjælper, at det er en stenbygning.
Jeg tror jeg skal ha' undersøgt mulighederne bedre.Et par timer senere var det dog fint.
-
@marcusxms jeg har haft 2 åbne vinduer hele natten og her til morgen er det tolerebart og dejligt i lejligheden... og ved bare det bliver smeltehelvede senere 🫠
@void Ja og det går nok overvejende opad også, det næste stykke tid.

Jeg tror jeg skal ha' undersøgt bedre metoder til at køle ned på, og særligt passive løsninger. Tænker eks. noget med at skærme af på solsiden og åbne op på skyggesiden. Måske med hvide mørklægningsgardiner eller lign
Skulle måske også rykke rundt så trækket passerer mere omkring mig.
Og måske det hår snart må væk, da det isolerer for meget.
