Stakkels fucking folk i ansættelsesfunktioner, der skal modtage spandevis af pligtansøgninger fra folk på dagpenge, som egentligt ikke er interesseret i jobbet på nogen måde.
-
Stakkels fucking folk i ansættelsesfunktioner, der skal modtage spandevis af pligtansøgninger fra folk på dagpenge, som egentligt ikke er interesseret i jobbet på nogen måde.
(gæt hvad jeg lige har lavet)
Jeg gør mig umage for at skrive kort og ligegyldigt, når jeg laver den slags ansøgninger, så jeg er nem at sortere fra, men du godeste hvor er det spild af alle involveredes tid - alt sammen så folk med "arbejde er det vigtigste i livet"-moral ikke får ondt i røven.
@infonauten
Åh, hvor har du ret!Næste måned skal jeg selv i gang, jeg håber at finde noget først, men det er ikke let.
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@infonauten
Åh, hvor har du ret!Næste måned skal jeg selv i gang, jeg håber at finde noget først, men det er ikke let.
@folfdk jeg håber for dig at du finder noget godt, snart.
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
-
@folfdk jeg håber for dig at du finder noget godt, snart.
@infonauten @folfdk tæller uopfordrede ansøgninger i statistikken for pligtansøgninger?
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@infonauten @folfdk tæller uopfordrede ansøgninger i statistikken for pligtansøgninger?
@svuorela @infonauten @folfdk Det mener jeg, bare de bliver logger på jobnet. Sådan var det i hvert fald sidst jeg var i det system.
-
@svuorela @infonauten @folfdk Det mener jeg, bare de bliver logger på jobnet. Sådan var det i hvert fald sidst jeg var i det system.
@liebach @svuorela @infonauten
Vi starter alle små firmaer og sender hinanden uopfordrede ansøgninger?

-

@folfdk @liebach @infonauten jeg sender gerne afslag hvis det er
-

@folfdk @svuorela @infonauten Man må generelt ikke være selvstændig og på dagpenge. Ellers en god ide.
-
@folfdk @svuorela @infonauten Man må generelt ikke være selvstændig og på dagpenge. Ellers en god ide.
Det var også mest sagt i sjov, det gjorde jeg ikke tydeligt nok.
Sådan lidt tragikomik at starte året ud med
-
T tofticles@helvede.net shared this topic
-
Hvordan kontrollerer Jobnet at man rent faktisk har _sendt_ ansøgningen?

Edit: rettet en autokorrektur fejl
-
Hvordan kontrollerer Jobnet at man rent faktisk har _sendt_ ansøgningen?

Edit: rettet en autokorrektur fejl
Det kan de ikke umiddelbart, men hvis du snyder med det kan du sikkert komme i problemer.