Min #torsdagstrivsel er totalt materialistisk, omend det meste er købt secondhand:Jeg er færdig med at gøre klar til Michelles næste skoleår, og det føles fedt!
-
Min #torsdagstrivsel er totalt materialistisk, omend det meste er købt secondhand:
Jeg er færdig med at gøre klar til Michelles næste skoleår, og det føles fedt!Hun er absolut ikke krævende på de fleste områder (endnu).
Men.
Skoleting...
Skoletaske, penalhus, blyanter, viskelæder, farveblyanter, idrætstaske, osv.?HUN HAR 2000 MENINGER OG DE SKIFTER TEMA FØR HVERT SKOLEÅR 🤯
. Det er virkelig vigtigt for hende.(ja, jeg KUNNE bare sige nej - men hun er så lidt krævende ellers, så...)
-
Min #torsdagstrivsel er totalt materialistisk, omend det meste er købt secondhand:
Jeg er færdig med at gøre klar til Michelles næste skoleår, og det føles fedt!Hun er absolut ikke krævende på de fleste områder (endnu).
Men.
Skoleting...
Skoletaske, penalhus, blyanter, viskelæder, farveblyanter, idrætstaske, osv.?HUN HAR 2000 MENINGER OG DE SKIFTER TEMA FØR HVERT SKOLEÅR 🤯
. Det er virkelig vigtigt for hende.(ja, jeg KUNNE bare sige nej - men hun er så lidt krævende ellers, så...)
Så jeg har købt skoletaske, idrætstaske, svømmetaske, penalhus, blyanter/ farveblyanter og alt andet indhold til penalhus (nærmest ALT med Panda-tema), ny køletaske + drikkedunk + madkasser - og nyt elastiske bogbind + nye magnetiske bogmærker.
Så kan 3. klasse godt komme an

(Og langt det meste fra 2. klasse kan sagtens sælges eller gives videre)
-
Men.
Skoleting...
@MThaastrup Fedt. Det er så vigtigt de små bestemmer *noget* - hvordan kan de ellers lære at deres stemme tæller.
-
@MThaastrup Fedt. Det er så vigtigt de små bestemmer *noget* - hvordan kan de ellers lære at deres stemme tæller.
@holsta Hun skal NEMLIG bestemme noget! Og det er jo HENDE, der skal have tasker osv. med i skole, og hende der kan mærke om hun har udviklet sig væk fra det, hun havde sidste skoleår - så må man lytte.
-
Så jeg har købt skoletaske, idrætstaske, svømmetaske, penalhus, blyanter/ farveblyanter og alt andet indhold til penalhus (nærmest ALT med Panda-tema), ny køletaske + drikkedunk + madkasser - og nyt elastiske bogbind + nye magnetiske bogmærker.
Så kan 3. klasse godt komme an

(Og langt det meste fra 2. klasse kan sagtens sælges eller gives videre)
@MThaastrup Hvem der bare skulle have ny skoletaske, penalhus, blyanter, tuscher og alt det andet, suk.
Hvilket tema skulle dit være hvis du skulle have det
? -
@MThaastrup Hvem der bare skulle have ny skoletaske, penalhus, blyanter, tuscher og alt det andet, suk.
Hvilket tema skulle dit være hvis du skulle have det
?@svedigtype
Jeg har lige en hydrangea-periode, så...
Men Michelle er gået med panda! Dog tilsat en sort skoletaske med noget pink i og en pink glimmermadkasse.
Hvilket tema ville du vælge
? -
@svedigtype
Men Michelle er gået med panda! Dog tilsat en sort skoletaske med noget pink i og en pink glimmermadkasse.
?@svedigtype Det her er fx det primære penalhus (med et andet lille ved siden af til faeveblyanter)
Selv limstift og viskelæder er panda!
Godt at Kartotek Copenhagen altid har alt muligt sf den slags
-
@svedigtype
?@MThaastrup Uh, det er svært!! Tror jeg ville gå med rockabilly style, tænk Lola Ramona, prikker, striber, sløjfer, rød, hvid, sort

-
@svedigtype Det her er fx det primære penalhus (med et andet lille ved siden af til faeveblyanter)
Selv limstift og viskelæder er panda!
Godt at Kartotek Copenhagen altid har alt muligt sf den slags
@MThaastrup Hvor er den nuttet

-
@MThaastrup Uh, det er svært!! Tror jeg ville gå med rockabilly style, tænk Lola Ramona, prikker, striber, sløjfer, rød, hvid, sort

@svedigtype perfekt