Er her til aften iført rettidig omhu.
-
Er her til aften iført rettidig omhu. Har egen varm drik med til toget.
-
Er her til aften iført rettidig omhu. Har egen varm drik med til toget.
>men åh hvor jeg hader at være i larmezonen i toget (udsolgt i stille). Mennesket over for mig har simpelt hen talt i sin telefon—på højtaler—i 28 min nu. Jeg er naturligvis iført hørebøffer men er snart klar til at uddele en lige højre.
-
>men åh hvor jeg hader at være i larmezonen i toget (udsolgt i stille). Mennesket over for mig har simpelt hen talt i sin telefon—på højtaler—i 28 min nu. Jeg er naturligvis iført hørebøffer men er snart klar til at uddele en lige højre.
@Koefoed Folk skal simpelthen holde op med at tvangsindlægge andre til at overhøre telefonsamtaler. Jeg hader det.
-
@Koefoed jeg føler med dig
-
>danmark er simpelt hen så lille. Jeg har lige mødt min sommerhusnabo fra Mols i metroen i Kbh. Sidst jeg skulle med den metro mødte jeg en Århuskollega.
-
>danmark er simpelt hen så lille. Jeg har lige mødt min sommerhusnabo fra Mols i metroen i Kbh. Sidst jeg skulle med den metro mødte jeg en Århuskollega.
Nogle gange er verden også bare lille - jeg husker stadigvæk, da vi i min barndom var på ferie i Østrig - vi taler et sommer-i-Tyrol bjerghus et godt stykke udenfor Salzburg med en lille landsby i nærheden.
- aftensmad på den lille lokale kroDer mødte vi så hal-bestyreren fra min lille Odense-forstad med familie
-
Nogle gange er verden også bare lille - jeg husker stadigvæk, da vi i min barndom var på ferie i Østrig - vi taler et sommer-i-Tyrol bjerghus et godt stykke udenfor Salzburg med en lille landsby i nærheden.
- aftensmad på den lille lokale kroDer mødte vi så hal-bestyreren fra min lille Odense-forstad med familie
Jeg ved godt det ikke helt tæller, men:
Da jeg var yngre tog mine forældre til Mellieha Holiday Center på Malta.
Min far læste "Mord på Malta" af Dan Turell, fordi det ligesom passede geografisk med feriecentret.
Om morgenen en dag skulle min far hen og hente brød ved det lokale bageri (dvs inde på feriecentret!
) og han venter i kø efter en ældre dame.
Og snakker om bogen."Vidste du godt den er skrevet af Dan Turell?"
"Ja, det er min søn"
https://litteratursiden.dk/anmeldelser/dan-turell-mord-pa-malta
-
Jeg ved godt det ikke helt tæller, men:
Da jeg var yngre tog mine forældre til Mellieha Holiday Center på Malta.
Min far læste "Mord på Malta" af Dan Turell, fordi det ligesom passede geografisk med feriecentret.
Om morgenen en dag skulle min far hen og hente brød ved det lokale bageri (dvs inde på feriecentret!
) og han venter i kø efter en ældre dame.
Og snakker om bogen."Vidste du godt den er skrevet af Dan Turell?"
"Ja, det er min søn"
https://litteratursiden.dk/anmeldelser/dan-turell-mord-pa-malta