Hvad jeg skulle:
-
Hvad jeg skulle:
Midsommerfest inkl. Michelle med Twitterdamer og en masse andre søde mennesker, som jeg har set frem til i evighederHvad jeg har:
Et barn ude af balance, der slet ikke magter mennesker i dag af forskellige grundeHvad jeg nu skal:
En tur på biblioteket, hjemmedag med bøger og film med Michelle - og noget med fisk, små bagte kartofler og hollandaise til aftensmad, fordi det er en af Michelles livretter.Sådan er livet også.
Det er ok.@MThaastrup det er desværre noget af det, som følger med forældrerollen, især når man er alene. Der kommer forhåbentlig en anden lejlighed, hvor du kan ses med de benævnte Twitterdamer.
God hyggedag med Michelle
️
-
@MThaastrup bibliotek og hjemmedag kan også noget.
@svuorela Ja. Det kan det i hvert fald.
-
@MThaastrup det er desværre noget af det, som følger med forældrerollen, især når man er alene. Der kommer forhåbentlig en anden lejlighed, hvor du kan ses med de benævnte Twitterdamer.
God hyggedag med Michelle
️
@klgn Tak. Og ja, some other time, forhåbentlig.
-
Hvad jeg skulle:
Midsommerfest inkl. Michelle med Twitterdamer og en masse andre søde mennesker, som jeg har set frem til i evighederHvad jeg har:
Et barn ude af balance, der slet ikke magter mennesker i dag af forskellige grundeHvad jeg nu skal:
En tur på biblioteket, hjemmedag med bøger og film med Michelle - og noget med fisk, små bagte kartofler og hollandaise til aftensmad, fordi det er en af Michelles livretter.Sådan er livet også.
Det er ok.Nå, det blev også til klipning...
Pludselig var det for varmt. Så jeg har lige ladet min 8-årige klippe 10 cm af mit hår 🤭(jeg holdt der hvor hun skulle klippe hestehalen - og når man har krøller, er alt umage længder altid alligevel, og det vokser dertil som en høstak. Who cares
)
-
Nå, det blev også til klipning...
Pludselig var det for varmt. Så jeg har lige ladet min 8-årige klippe 10 cm af mit hår 🤭(jeg holdt der hvor hun skulle klippe hestehalen - og når man har krøller, er alt umage længder altid alligevel, og det vokser dertil som en høstak. Who cares
)
@MThaastrup så var det godt, du købte ny hækkeklipper for nylig 🤪
-
@MThaastrup så var det godt, du købte ny hækkeklipper for nylig 🤪
-
Hvad jeg skulle:
Det er ok.I ovnen med det sidste efter et godt drys portugisisk citronsalt og triple citronpeber.
- der er små kartofler og gulerødder med timian fra haven inde i ovnen allerede. Og der er en hollandaise i en gryde.
Michelle er stadigvæk træt, men langsomt tempo og ingen gøremål hjælper lige så stille.
-
@MThaastrup Desperate times calls for desperate measures
! Synes hun det var fedt at få lov
️ ?
-
@MThaastrup Desperate times calls for desperate measures
! Synes hun det var fedt at få lov
️ ?
@svedigtype @klgn Ja
. Hun vil også meget hellere børste og sætte hår på mig end sin frisørdukke 🫣
-
@svedigtype @klgn Ja