Som en anden fangirl er jeg nu igen troppet op til en debat hvori Tanya deltager.
-
Som en anden fangirl er jeg nu igen troppet op til en debat hvori @tanyakaroli deltager. Denne gang sammen med sine kolleger i et forskningsprojekt om polarisering. Vi skal høre om sociale mediers polariserende effekt, og deltagerne er en sprogforsker (Tanya), en filosof og en historiker; modereret af en litteraturhistoriker. Som humanistisk forsker føler jeg mig hjemme
Men mon ikke det også bliver for andre. #folkeKoefoed -
Som en anden fangirl er jeg nu igen troppet op til en debat hvori @tanyakaroli deltager. Denne gang sammen med sine kolleger i et forskningsprojekt om polarisering. Vi skal høre om sociale mediers polariserende effekt, og deltagerne er en sprogforsker (Tanya), en filosof og en historiker; modereret af en litteraturhistoriker. Som humanistisk forsker føler jeg mig hjemme
Men mon ikke det også bliver for andre. #folkeKoefoed>vigtigt at skelne mellem to grundformer af polarisering: at man er vred over noget eller at man er vred på nogen. Det første er godt, det andet er skidt. Egentlig giver det vel lidt sig selv, men det er en vigtig skelnen, var panelet enig om. Og nu tror jeg, at jeg vil jagte en øl. #folkeKoefoed
-
Som en anden fangirl er jeg nu igen troppet op til en debat hvori @tanyakaroli deltager. Denne gang sammen med sine kolleger i et forskningsprojekt om polarisering. Vi skal høre om sociale mediers polariserende effekt, og deltagerne er en sprogforsker (Tanya), en filosof og en historiker; modereret af en litteraturhistoriker. Som humanistisk forsker føler jeg mig hjemme
Men mon ikke det også bliver for andre. #folkeKoefoed@Koefoed @tanyakaroli Hils hinanden fra - os allesammen

-
J jwcph@helvede.net shared this topic
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic