Jeg vil gerne bede om en forklaring på denne reklame, jeg faldt over.
-
Det - what?
Hvem FILAN har brug for en tallerken, der ligner et stykke beskidt, brændt brød?
Edit:
Vi er enige om, at dette er tegn på, at "de" er løbet tør for ideer, og ikke vil erkende af kapitalismens jagt på nye designs og nye forbrug er slut, ikke? -
Det - what?
Hvem FILAN har brug for en tallerken, der ligner et stykke beskidt, brændt brød?
Edit:
Vi er enige om, at dette er tegn på, at "de" er løbet tør for ideer, og ikke vil erkende af kapitalismens jagt på nye designs og nye forbrug er slut, ikke?@MThaastrup jeg kæmper også lidt med at se brugsscenarierne...
-
@MThaastrup jeg kæmper også lidt med at se brugsscenarierne...
@tryberg Det er gennemskørt!
-
Det - what?
Edit:
Vi er enige om, at dette er tegn på, at "de" er løbet tør for ideer, og ikke vil erkende af kapitalismens jagt på nye designs og nye forbrug er slut, ikke?@MThaastrup der er ingen som har BRUG for en sådan tallerken. Men det er et statement, så det kan godt have sin berettigelse. Alting behøves ikke at være hvide tallerkener.
(Jeg må tænke lidt mere over hvem som mon ville sige hvad med denne statement. -
@MThaastrup der er ingen som har BRUG for en sådan tallerken. Men det er et statement, så det kan godt have sin berettigelse. Alting behøves ikke at være hvide tallerkener.
(Jeg må tænke lidt mere over hvem som mon ville sige hvad med denne statement.@boab Kadeau og andre af deres kunder synes, at det er edgy, måske.
. -
@boab Kadeau og andre af deres kunder synes, at det er edgy, måske.
.Det er jo egentlig ganske konsekvent. Når vi frygter det hele brænder sammen på grund af overforbrug, skal man selvfølgelig også kunne købe service, der matcher stemningen.
-
Det er jo egentlig ganske konsekvent. Når vi frygter det hele brænder sammen på grund af overforbrug, skal man selvfølgelig også kunne købe service, der matcher stemningen.
-
Det - what?
Edit:
Vi er enige om, at dette er tegn på, at "de" er løbet tør for ideer, og ikke vil erkende af kapitalismens jagt på nye designs og nye forbrug er slut, ikke?@MThaastrup har ingen forklaring, men kan bakke 100% op om at det er dumt!
-
Det - what?
Edit:
Vi er enige om, at dette er tegn på, at "de" er løbet tør for ideer, og ikke vil erkende af kapitalismens jagt på nye designs og nye forbrug er slut, ikke?@MThaastrup NOCHEF!
-
@MThaastrup NOCHEF!
@jramskov Netop
-
Det - what?
Edit:
Vi er enige om, at dette er tegn på, at "de" er løbet tør for ideer, og ikke vil erkende af kapitalismens jagt på nye designs og nye forbrug er slut, ikke?@MThaastrup den ser kropumulig ud at gøre rent. Alt for mange kroge til snavs