Skal jeg være glad?
Ikke-kategoriseret
2
Indlæg
2
Posters
0
Visninger
-
Skal jeg være glad? Eller bare irriteret?
-
Skal jeg være glad? Eller bare irriteret?
Feltet.dk har også lige været igennem den samme tur. Ekstrabladet overtog og så har den ellers fået en massiv gang enshittification.
Det social omkring siden og forum er også dødt. Og istedet dårligere artikler, kommercielle samarbejde og (ligegyldige) plus artikler bag betalingsmur.Slut med en dansksproget cykelside: nu er det procyclingstats.com, cyclingnews.com og cyclingstage.com