Okay, venner, jeg kunne godt lige bruge lidt hep og gode ønsker, for gemalen er vågnet med mellemørebetændelse, og der er præcis en uge til vi igen skal forsøge at komme til Japan på ferie (det blev, som I måske husker, aflyst i oktober da gemalen blev...
-
Okay, venner, jeg kunne godt lige bruge lidt hep og gode ønsker, for gemalen er vågnet med mellemørebetændelse, og der er præcis en uge til vi igen skal forsøge at komme til Japan på ferie (det blev, som I måske husker, aflyst i oktober da gemalen blev alvorligt syg af forstoppelse)
@tanyakaroli Aj, I er godt nok uheldige. God bedring til ham!
for, at rejsen lykkes på trods.
-
Okay, venner, jeg kunne godt lige bruge lidt hep og gode ønsker, for gemalen er vågnet med mellemørebetændelse, og der er præcis en uge til vi igen skal forsøge at komme til Japan på ferie (det blev, som I måske husker, aflyst i oktober da gemalen blev alvorligt syg af forstoppelse)
@tanyakaroli hep! Og krydsede fingre.
-
@tanyakaroli
Hep!
️
-
@tanyakaroli fingers crossed
-
@tanyakaroli Ellers må du sgu tage afsted uden ham. Sig det til ham, så kan det være han kommer sig.
-
@tanyakaroli Det er da godt nok et skravl, du har fundet dig!
Fingre krydses og hep og gode ønsker sendes for at han hurtigt er frisk igen. (Mellemørebetændelse og en flytur lyder... Ikke-kompatible!)
@SorenMRiis Ja, jeg er faktisk lidt bekymret for om der ligger noget mere alvorligt under alle de mærkelige ting han fejler (Long Covid??
).
Tak, de gode ønsker er vel modtaget -
@tanyakaroli urgh. Afsted til læge. Vores yngste har lige haft det, men var frisk stort set dagen efter, fordi vi fik startet tidligt med antibiotika.
Hepper og krydser fingre
@jazz Tak! Han har været hos lægen nu og fik at vide at det ikke er mellemørebetændelse men betændelse i øregangen(??). Han har fået øre dråber - jeg håber sgu det hjælper
-
@tanyakaroli
Du får hep fra mig! Og forhåbentlig antibiotika fra apoteket@niels tak for hep! Ingen antibiotika, desværre, men øredråber. Jeg er skeptisk, men håber …
-
@tanyakaroli krydser fingre og hepper!
@Koefoed tak, Lone! Jeg kan næsten ikke klare tanken om hvis det ikke går over i tide …
-
@tanyakaroli Hep herfra!!
@tofticles Tak! Heppelep!
-
@tanyakaroli jeg hujer og hepper.
@klgn Tak, Kristian! Måske kan han høre det helt i Kastrup
-
@tanyakaroli hep hep hepper! Og god bedring ASAP!
@kmdk Ja, ikke? Det kan kun gå for langsomt!
-
@tanyakaroli Aj, I er godt nok uheldige. God bedring til ham!
for, at rejsen lykkes på trods.
@Camlarsch Ja, det er jo skørt så tit han bliver syg lige op til afrejse. Man begynder at tænke at der også er noget psykisk 🧐
-
@tanyakaroli hep! Og krydsede fingre.
@infonauten Tak, Ulf! Jeg krydser også alt hvad jeg har
-
@AnnaOutOfSp4ce Ja, det er dér vi skal hen! Ud med dumme ører, ind med japansk arkitektur og mad
-
@tanyakaroli Ellers må du sgu tage afsted uden ham. Sig det til ham, så kan det være han kommer sig.
@stigcq (Det truede jeg med sidst, men så kunne jeg ikke nænne det)
-
@tanyakaroli fingers crossed
@anport Tak, Jacob!
-
@tanyakaroli VIL han faktisk til Japan med dig?
Håber der kommer ro på ørerne snart, så I kan komme afsted!
-
@Camlarsch Ja, det er jo skørt så tit han bliver syg lige op til afrejse. Man begynder at tænke at der også er noget psykisk 🧐
@tanyakaroli Man ved aldrig, jo. Der var en periode, hvor min mand stensikkert blev snotforkølet i det øjeblik, han fik ferie. Havde en teori om, at kroppen havde holdt stand indtil ferien - og så reagerede på en lidt for presset hverdag.
-
@tanyakaroli @Camlarsch
Jeg tror faktisk ikke det er unormalt at folk bliver syge når de får ferie, især hvis de har været stressede op til ferien, eller i længere tid.Det er et mønster vi har set i vores familie, og min mor har set samme mønster, efter mange år som leder.
Jeg har ingen anelse om hvad den fysiologiske forklaring bag det er, men man kan jo nemt fabulere.
Stakkels jer, og stakkels din mand. Jeg håber han når at blive rask