Jeg flækker tit med mine muslimske venner - de er nemlig dejligt sjovt - så jeg flækker af grin med dem - hver gang vi er sammen!
-
Jeg flækker tit med mine muslimske venner - de er nemlig dejligt sjove - så jeg flækker af grin med dem - hver gang vi er sammen! #skamdigstatsminister
-
Jeg flækker tit med mine muslimske venner - de er nemlig dejligt sjove - så jeg flækker af grin med dem - hver gang vi er sammen! #skamdigstatsminister
@YongSun Hvad har statsministeren nu sagt?
-
@YongSun Hvad har statsministeren nu sagt?
@hunspirillen "Mange af os ved godt, at der kan ske et overfald på en S-togstation, eller at der kan sidde en ung fyr alene på bagsædet af en bus, og pludselig kommer to eller tre med arabisk baggrund ind, og så flækker de ham. Den utryghed er det absolut største problem." i Politiken
-
@hunspirillen "Mange af os ved godt, at der kan ske et overfald på en S-togstation, eller at der kan sidde en ung fyr alene på bagsædet af en bus, og pludselig kommer to eller tre med arabisk baggrund ind, og så flækker de ham. Den utryghed er det absolut største problem." i Politiken
@YongSun @hunspirillen Shit. Her gik jeg og troede at en statsminister skulle være en samlende skikkelse for -alle- indbyggere. Sikke en skændsel.
-
@YongSun @hunspirillen Shit. Her gik jeg og troede at en statsminister skulle være en samlende skikkelse for -alle- indbyggere. Sikke en skændsel.
@tofticles @hunspirillen Hun er igang med at bløde stemmer til DF så hun er sendt i byen for at sige noget om kødsovs og voldelige muslimer - mange gange.
-
@YongSun Det var da et vildt ordvalg, selv for hende.
-
@YongSun Det var da et vildt ordvalg, selv for hende.
@hunspirillen hun vil gerne være ung med de unge tænker jeg.
-
@YongSun @hunspirillen Hun er meget letpåvirkelig af de SoMe huller hun falder i, virker det til. Husker hendes fiksering på "arbejde mere" som hun efter noget tid—og flere tossede love—indrømmede var noget hun fik fra SoMe. Kan nogen ikke lige lukke hendes Twitter og Meta kontoer? Hun kan ikke rigtig håndtere det.
-
@YongSun @hunspirillen Hun er meget letpåvirkelig af de SoMe huller hun falder i, virker det til. Husker hendes fiksering på "arbejde mere" som hun efter noget tid—og flere tossede love—indrømmede var noget hun fik fra SoMe. Kan nogen ikke lige lukke hendes Twitter og Meta kontoer? Hun kan ikke rigtig håndtere det.
@liebach Den socialdemokratiske[1] drøm om at vi skal arbejde mere, går længere tilbage end Mette Frederiksen og sociale medier.
Her en artikel fra 1999, hvor Lykketoft er fortaler for ideen.
https://www.dr.dk/nyheder/indland/lykketoft-danskerne-skal-arbejde-mere
1) partiet, ikke ideologien.
-
@liebach Den socialdemokratiske[1] drøm om at vi skal arbejde mere, går længere tilbage end Mette Frederiksen og sociale medier.
Her en artikel fra 1999, hvor Lykketoft er fortaler for ideen.
https://www.dr.dk/nyheder/indland/lykketoft-danskerne-skal-arbejde-mere
1) partiet, ikke ideologien.
@pmakholm @liebach @hunspirillen Jeg vil mene hun er meget bevidst om hvad hun siger og hvorfor. Socialdemokratiet har haft held med at føre DF stemmer over til sig ved at komme med de vildeste udmeldinger der appellerer til et helt bestemt vælgersegment. Det har været med til at radikalisere den politiske debat. Hun har gang i stemmoptimeringen her!