Kart over gater i Norge hvor det kjører færre enn 500 biler i døgnet i gjennomsnitt.
-
Kart over gater i Norge hvor det kjører færre enn 500 biler i døgnet i gjennomsnitt.
Kanskje ikke alle disse burde være utformet som om bilen er det viktigste i den gata, og syklende, gående, folk med rullestol, folk som bor i området og vil bruke gata, osv, osv er mindre verdt?
-
Kanskje ikke alle disse burde være utformet som om bilen er det viktigste i den gata, og syklende, gående, folk med rullestol, folk som bor i området og vil bruke gata, osv, osv er mindre verdt?
@forteller Haha, ikkje fullt så mykje i Bergen

-

@tanketom @forteller Mo i Rana...
-

@tanketom Det er faktisk det sjukeste jeg har sett! Hvordan kan dere kjøre så mye bil!?
-
@tanketom Det er faktisk det sjukeste jeg har sett! Hvordan kan dere kjøre så mye bil!?
@forteller @tanketom er ikke dette bare et utslag av dårligere datagrunnlag for alle andre steder enn Oslo?
En litt kjapp sjekk i nærområdet mitt viser at det trolig ikke er trafikkdata under fylkesveinivå her. -
@forteller @tanketom er ikke dette bare et utslag av dårligere datagrunnlag for alle andre steder enn Oslo?
En litt kjapp sjekk i nærområdet mitt viser at det trolig ikke er trafikkdata under fylkesveinivå her.@torstein @forteller Skreiv eg ikkje svar her? Jo, ergo “;)”, det er vel berre Oslo som har denne datakvaliteten - dei fleste andre stader er det mest vegar med ein del trafikk som har teljing i utgangspunktet.