Så er vi på færgen til Puttgarten, hvorfra vi skal videre til Berlin på en kort for-juleferie.
-
Så er vi på færgen til Puttgarten, hvorfra vi skal videre til Berlin på en kort for-juleferie. Begge drenge var inviteret, men takkede nej, YngsteSøn fordi han vil holde fest for sin HF-klasse (stort når man har kæmpet så længe med angst og depression!), og ÆldsteSøn fordi han havde en mundtlig eksamen her i morges (og i øvrigt har været så mega presset i det her semester pga. alt for meget arbejde som hjælpelærer ved siden af studierne).
Så vi er lettede og glade over at drengen har det godt og skal nu bare nyde et par dage i total frihed 🤩
Håber at juleroen sænker sig hos jer andre også

️ -
Så er vi på færgen til Puttgarten, hvorfra vi skal videre til Berlin på en kort for-juleferie. Begge drenge var inviteret, men takkede nej, YngsteSøn fordi han vil holde fest for sin HF-klasse (stort når man har kæmpet så længe med angst og depression!), og ÆldsteSøn fordi han havde en mundtlig eksamen her i morges (og i øvrigt har været så mega presset i det her semester pga. alt for meget arbejde som hjælpelærer ved siden af studierne).
Så vi er lettede og glade over at drengen har det godt og skal nu bare nyde et par dage i total frihed 🤩
Håber at juleroen sænker sig hos jer andre også

️@tanyakaroli perfekt weekend for alle lyder det til. Jeg er kommet til at love ældsten at vi bager klejner i morgen så hun kan tage nogle med til svigerfamilien i UK til jul.
-
@tanyakaroli perfekt weekend for alle lyder det til. Jeg er kommet til at love ældsten at vi bager klejner i morgen så hun kan tage nogle med til svigerfamilien i UK til jul.
@pms De bliver garanteret gode når de er hjemmelavede (jeg har aldrig prøvet selv, må jeg indrømme). Håber at lugtgenerne er til at overskue!