Servicemeddelelse 📣!
-
@svedigtype [taler ind i indbildt mikrofon i kraven] Fedtegrevinden er filterfri. Gentager, Fedtegrevinden er filterfri.
Jeg er ærgerlig over at jeg misser jeres efterskælv, håber alle får en god dag!
Jeg ved sgu heller ikke helt hvad en forsamling i helvede er uden fanden, men altså, next time
!! -
@svedigtype [taler ind i indbildt mikrofon i kraven] Fedtegrevinden er filterfri. Gentager, Fedtegrevinden er filterfri.
Jeg er ærgerlig over at jeg misser jeres efterskælv, håber alle får en god dag!
Altså vi har tænkt os at holde dig op på en anden gang, når du alligevel er i Helvedes forgård - der skal vel også udstikkes ordrer til portvagten ( @infonauten) ind imellem.
-
@svedigtype Nu vi lige er ved servicemeddelelserne - jeg ligner nogenlunde mit profilbillede - jeg er mere usikker på jer andre - så bare lige prik mig på skulderen, hvis jeg intet fatter...
Orv - og kan vi ikke lave en:
* Spred armene bredt for kram
* Arm fremstrakt for håndtryk
* Rejst hånd for - "Hej er fint, social distance er bedre"-aftale for os, der har minus sans for sociale cues? Jeg er frisk på alle tre, men til afkodning af hvad folk forventer mangler jeg et cheatsheet..
@tofticles Jeg elsker dit cheat sheet
! Jeg ligner mit profilbillede bortset fra at mit hår er mere orange lige nu ... og mit hår leder tankerne hen på Pernille Rosenkrantz--Theil

-
Jeg ved sgu heller ikke helt hvad en forsamling i helvede er uden fanden, men altså, next time
!!@svedigtype et pandæmonium?
-
@svedigtype et pandæmonium?
@svedigtype Undskyld, jeg fejllæste. Troede du var ude efter det kollektive ord for en helvedesforsamling i det hele taget. Uden mig må det blive pandæmonium minus én.
-
Servicemeddelelse
!Jeg er 100% uden filter for tiden. Forestil dig Bamse plus moms og med renters rente. Der er jo nogen af jer der skal møde mig i dag. Jeg undskylder på forhånd. Jeg mener det.
@svedigtype Du er ikke alene

-
@svedigtype Undskyld, jeg fejllæste. Troede du var ude efter det kollektive ord for en helvedesforsamling i det hele taget. Uden mig må det blive pandæmonium minus én.
-
Altså vi har tænkt os at holde dig op på en anden gang, når du alligevel er i Helvedes forgård - der skal vel også udstikkes ordrer til portvagten ( @infonauten) ind imellem.
-
@tofticles @svedigtype Hav en festlig pandæminuskel, alle sammen!
-
@tofticles Jeg elsker dit cheat sheet
! Jeg ligner mit profilbillede bortset fra at mit hår er mere orange lige nu ... og mit hår leder tankerne hen på Pernille Rosenkrantz--Theil

@svedigtype jeg satser bare på at vi to kan genkende hinanden
og så må resten følge med.
Ellers så er det her fra i sommers vel nogenlunde vellignende.