Egentlig nogen, der ved, at de dukker op til cybersecutirydagen den 4.
-
Egentlig nogen, der ved, at de dukker op til cybersecutirydagen den 4. marts på Savværket i Aarhus?
Jeg har lige fundet ud af, at det gør jeg åbenbart (dog formentlig kun til kl. 15 - der tager enlig forælder-logistikken nok over). Kunne være hyggeligt at hilse på.
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
Egentlig nogen, der ved, at de dukker op til cybersecutirydagen den 4. marts på Savværket i Aarhus?
Jeg har lige fundet ud af, at det gør jeg åbenbart (dog formentlig kun til kl. 15 - der tager enlig forælder-logistikken nok over). Kunne være hyggeligt at hilse på.
@MThaastrup hvor kan man læse mere om det?
Der er V2 Security i februar som jeg overvejer. Sidste år var der ekstremt meget salgsgas dog. -
@MThaastrup hvor kan man læse mere om det?
Der er V2 Security i februar som jeg overvejer. Sidste år var der ekstremt meget salgsgas dog.@reynir Jeg fandt det her link: https://www.cybersecuritydagen.dk/ @MThaastrup
-
@reynir Jeg fandt det her link: https://www.cybersecuritydagen.dk/ @MThaastrup
-
@MThaastrup @wolf tak! Programmet siger mig ikkr så meget, men det kunne måske være sjovt at netværke, og så er det en anledning til at besøge Århus. Overvejer det lige. Kan godt melde tilbage hvis jeg tager derhen.
-
@MThaastrup Hmm. Man kan altid bruge at komme lidt ud af huset. Men lidt trist program i Aarhus. Derudover, for at tilmelde sig, skal man acceptere marketing fra TDC. Det frister ikke.
-
@MThaastrup Hmm. Man kan altid bruge at komme lidt ud af huset. Men lidt trist program i Aarhus. Derudover, for at tilmelde sig, skal man acceptere marketing fra TDC. Det frister ikke.
@tokeriis
Det er jo gratis
-
@MThaastrup @wolf tak! Programmet siger mig ikkr så meget, men det kunne måske være sjovt at netværke, og så er det en anledning til at besøge Århus. Overvejer det lige. Kan godt melde tilbage hvis jeg tager derhen.
-
@tokeriis Nej, men det må jeg slippe ud af bagefter

-
@tokeriis
Det er jo gratis