Morgenkaffe, morgensol, en koncert med fuglekvidder i klitten, knaldblå himmel, lyden af havets brusen.
-
Morgenkaffe, morgensol, en koncert med fuglekvidder i klitten, knaldblå himmel, lyden af havets brusen.
Oh la la … -
Oh la la …@anport Jeg kan mærke fysisk, hvordan det er at være lige der, hvor du tog billedet. Men .... jeg synes ikke, at du nævner morgendukkerten????
-
@anport Jeg kan mærke fysisk, hvordan det er at være lige der, hvor du tog billedet. Men .... jeg synes ikke, at du nævner morgendukkerten????
@lottelythje same-ish, eller måske tages der tilløb til det en af dagene
@anport
-
@lottelythje same-ish, eller måske tages der tilløb til det en af dagene
@anport
@aj42 @lottelythje ha ha, jeg er sørmé ikke sikker på, jeg kommer i vandet denne omgang. Hvad er temperaturen? 10 grader? … og tårnhøje bølger
-
Oh la la …@anport Wow, lækkert sted. Er I rejst til Thy?
-
@anport Wow, lækkert sted. Er I rejst til Thy?
@mosgaard yes, vi er i sommerhus i Klitmøller i en uge. Min hustrus far har haft et sommerhus her siden 80’erne. Jeg har været her før, men sidst var i 2012. På alle måder et skønt gensyn.
-
@mosgaard yes, vi er i sommerhus i Klitmøller i en uge. Min hustrus far har haft et sommerhus her siden 80’erne. Jeg har været her før, men sidst var i 2012. På alle måder et skønt gensyn.
-