Hva sier du når du møter folk i norsk natur?
-
Hva sier du når du møter folk i norsk natur? (Rusler langt i dag og lurer på om jeg hilser riktig.)
-
Hva sier du når du møter folk i norsk natur? (Rusler langt i dag og lurer på om jeg hilser riktig.)
@JosteinSN “HALLAIÆN!”
-
@JosteinSN “HALLAIÆN!”
@tanketom Dæven, da er jeg helt på bærtur.
-
@JosteinSN "Åssen henger'n/henger'em" er det jeg har lært.
-
@JosteinSN "Åssen henger'n/henger'em" er det jeg har lært.
@eivind Og da svarer man høyt og surt?
-
@eivind Og da svarer man høyt og surt?
@JosteinSN RETT NE'
-
@JosteinSN «Næmmen, e det den karn som e ute og går, hadde ikke trodd du va i form til det etter gårdagen, æ hørte kor mange øl du har tylla i dæ!» Sånn cirka, men æ tror det e regionale variasjoner?
-
@JosteinSN «Næmmen, e det den karn som e ute og går, hadde ikke trodd du va i form til det etter gårdagen, æ hørte kor mange øl du har tylla i dæ!» Sånn cirka, men æ tror det e regionale variasjoner?
@gaski "Jøss, er du i live og?" tenker jeg ville vært min barndoms dals motsvarighet.
-
@JosteinSN RETT NE'
@eivind Straight up straight down, si.
-
@gaski "Jøss, er du i live og?" tenker jeg ville vært min barndoms dals motsvarighet.
@JosteinSN Du får gå for en jovial «ikke død enda, ser æ!» mens du strene avgårde, så blir alle parter fornøyd

-
@JosteinSN god tur!
-
@tanketom Dæven, da er jeg helt på bærtur.
@JosteinSN Kedegåri, tjommi?