Er der nogen, der skal være længe oppe i dag/nat og se rumfjernsyn på DR?
-
Er der nogen, der skal være længe oppe i dag/nat og se rumfjernsyn på DR? Og har vi et fælles hashtag til det? Ellers foreslår jeg glad #rumfjernsyn
@IbenChristiane Ser PBS livestream'en på YT - men jeg er ikke sikker på at jeg kan holde mig vågen, jeg er helt smadret

-
Er der nogen, der skal være længe oppe i dag/nat og se rumfjernsyn på DR? Og har vi et fælles hashtag til det? Ellers foreslår jeg glad #rumfjernsyn
@IbenChristiane ville gerne, men jeg har ikke energi til det. God fornøjelse, det ligner et stærkt hold, som DR stiller
-
@IbenChristiane ville gerne, men jeg har ikke energi til det. God fornøjelse, det ligner et stærkt hold, som DR stiller
@klgn ja, de er vildt gode. Tak.
-
@IbenChristiane Ser PBS livestream'en på YT - men jeg er ikke sikker på at jeg kan holde mig vågen, jeg er helt smadret

@jwcph fair!
-
@IbenChristiane Tænker jeg ser lidt af det, men ikke det hele.
Og er enig med #: fedt

-
@IbenChristiane jeg er så træt af at det foregår midt om natten for jeg elsker at se opsendelser! Og den her er virkelig spændende. Men jeg kommer kun til at se lidt af det hvis det tilfældigvis passer med at Folke er oppe for at spise der. Ellers har jeg brug for al den søvn jeg kan få. Men han er lige faldet i søvn, så hvem ved. Det kan være at det kommer til at passe

-
@IbenChristiane så er jeg klar til lidt #rumfjernsyn
-
@IbenChristiane så er jeg klar til lidt #rumfjernsyn
@ondekvinde Yay! Jeg er så kæmpe fan af deres formidling.
-
@IbenChristiane jeg er så træt af at det foregår midt om natten for jeg elsker at se opsendelser! Og den her er virkelig spændende. Men jeg kommer kun til at se lidt af det hvis det tilfældigvis passer med at Folke er oppe for at spise der. Ellers har jeg brug for al den søvn jeg kan få. Men han er lige faldet i søvn, så hvem ved. Det kan være at det kommer til at passe

@benjaminlj ja, det tror jeg gerne. Jeg håber, det lader sig gøre. Jeg har bare også et underligt forhold til søvn - jeg fik to gange to timer i nat, men mangler det ikke lige nu, så her sidder jeg og kigger med. Det ér virkelig spændende.
-
@ondekvinde Yay! Jeg er så kæmpe fan af deres formidling.
@IbenChristiane @ondekvinde Hvis nogen vil være med på at se #rumfjernsyn, så er adressen:
-
@IbenChristiane @ondekvinde Hvis nogen vil være med på at se #rumfjernsyn, så er adressen:
@tbhdk @ondekvinde tak! Relevant. Det havde jeg slet ikke tænkt.
-
@tbhdk @ondekvinde tak! Relevant. Det havde jeg slet ikke tænkt.
@IbenChristiane @ondekvinde En nul tyngdekraft indikator ...
-
@IbenChristiane @ondekvinde En nul tyngdekraft indikator ...
@tbhdk @ondekvinde med folks navne indeni! Den ser fjollet ud, men er sød.
-
@IbenChristiane NASA / PBS-feed'et er bedre end DR, synes jeg