Hej fra Jayhans
-
Hej,
Mit navn er Jens, jeg bor i Østjylland og er erfaren bruger af Microsoft, Apple, LinkedIn, Facebook og Google. Jeg er 67 år gammel og er stadig i arbejde. Jeg er med i fb gruppen Boykot USA, og leder efter et alternativ til Facebook. Jeg vil også gerne ud af Googles klør, men erkender det er svært. -
Hej,
Mit navn er Jens, jeg bor i Østjylland og er erfaren bruger af Microsoft, Apple, LinkedIn, Facebook og Google. Jeg er 67 år gammel og er stadig i arbejde. Jeg er med i fb gruppen Boykot USA, og leder efter et alternativ til Facebook. Jeg vil også gerne ud af Googles klør, men erkender det er svært.@Jayhans
Hej, og velkommen!Tror nok det mest facebook-agtige er Friendica, men jeg er selv helt ny der, så ved ikke så meget endnu
https://friendica.dk er lige oprettet, men du kan også vælge en af de andre servere, de snakker med hinanden. Du kan endda bruge dem til at følge med på pixelfed, Mastodon og endda her på forum.
-
Hej,
Mit navn er Jens, jeg bor i Østjylland og er erfaren bruger af Microsoft, Apple, LinkedIn, Facebook og Google. Jeg er 67 år gammel og er stadig i arbejde. Jeg er med i fb gruppen Boykot USA, og leder efter et alternativ til Facebook. Jeg vil også gerne ud af Googles klør, men erkender det er svært.