Hej :)
-
Jeg laver også lige en introduktion her
Mit navn er Snue og jeg bor i Odense.
Jeg har tidligere været storforbruger af facebook-grupper og instagram. For et år siden valgte jeg at forlade facebook og instagram, og det har både været fedt, men også lidt isolerende. Der er mange ting der bliver organiseret igennem facebook grupper, men jeg gider samtidig ikke være i kløerne på Mark Zuckerberg og give dem alt min data.
Jeg håber, at vi bl.a. igennem det her forum, kan finde nogle gode, holdbare løsninger på IT fremover i danmark
Jeg er også moderator herinde, så skriv endelig til mig eller i kategorien @feedback-til-forum, hvis I har nogle tanker om forummet
Tilføjelse: på fødiverset kan jeg findes på @snue@radikal.social
-
Jeg har det på samme måde. Jeg gider dem simpelthen ikke mere. Uanset om det kunne være rart med fx grupper i FB. Det er ikke et argument for mig mere. Done.
@engedal jeg vender stadig tilbage en gang i mellem, for lige at tjekke op på det, men overordnet set er jeg også glad for at være væk derfra.
Jeg er dog holdt op med at være frivillig i mit lokale cirkus, dels fordi jeg har haft travlt, men også fordi det hele foregår på facebook. Det er jeg lidt trist over ;(