Halløj fra jeres spørgelystne ikke-techsavvy aktivist
-
Jeg er en broget ged med mange sider og af og til forstår jeg meget og af og til forstår jeg intet.
Hjertearbejde som kunstner, lønarbejde som program/projektleder og aktivist i sjælen.Jeg er forperson for Adoptionspolitisk Forum der er en lille adoptionskritisk forening, der udøver civil rights arbejde for transnationalt adopterede. Og hvis du sprøger dig selv om det nu også er nødvendigt fordi vi jo automatisk bliver danske i det øjeblik vi kommer til landet - så kan jeg kun sige ja, det er det og det uddyber jeg gerne en aften over en kop kaffe men ellers kan du kagi Adoptionspolitisk Forum og se al vores arbejde.
Jeg er migreret over på open source produkter og er i processen med at flytte APF over. Det sidste er en smule sværere fordi der er en demokratisk proces, der skal følge med om tilgængelighed, brugervenlighed for de ikke tekniske og folk med anden kropsfunktionalitet.
Jeg er meget glad for dette forum og håber en dag, der er en hilse på dag - fordi jeg synes fysisk møde også kan noget godt og så er jeg lidt svingende i aktivitet da jeg har en tendens til at arbejde for meget. Pt. har jeg f.eks. en udstilling i maj, så jeg kommer til at producere værker i hele april efter arbejdstid.
Jeg er på Mastodont, på Blueskye og på pixelfed.