Jeg har så meget tech burnout at jeg er ved at tude.
-
Jeg har lige semi-impuls-købt en dumb phone.
Jeg kiggede på om der fandtes en brugt eller refurbed af den slags jeg gerne ville have, men fandt ikke noget.
Så nu har jeg købt den fra ny. Jeg glæder mig til at blive dum igen.
@svedigtype det er min hemmelighed, jeg har været dum hele tiden! OK, ikke med telefon, men alligevel.
-
@svedigtype det er min hemmelighed, jeg har været dum hele tiden! OK, ikke med telefon, men alligevel.
Altså... hvor mange er vi med den samme hemmelighed?!!? Helt ærligt.. her gik jeg og troede jeg var superspeciel..
-
Altså... hvor mange er vi med den samme hemmelighed?!!? Helt ærligt.. her gik jeg og troede jeg var superspeciel..
Det var da meget... dumt... af os.
-
Det var da meget... dumt... af os.
-
Jeg kiggede på om der fandtes en brugt eller refurbed af den slags jeg gerne ville have, men fandt ikke noget.
@svedigtype kunne være spændende og høre om dine erfaringer efter eks. et par måneder

-
@svedigtype Jeg prøvede for et par år siden at leve med en dumb phone, jeg blev nødt til at opgive da det at skrive beskeder er for stor en del af mit liv og tekst input (T9) på den simpelthen var for dårligt.
-
@svedigtype Jeg prøvede for et par år siden at leve med en dumb phone, jeg blev nødt til at opgive da det at skrive beskeder er for stor en del af mit liv og tekst input (T9) på den simpelthen var for dårligt.
@mshdk @svedigtype
Med shortcuts på iPhone bliver min private telefon sort/hvid(gråtone) nå kl er 8:30 dermed bliver den kedelig men kan bruges. Når kl er 16 får den farver igen.
Dvs. Selvskabt dumpphone. Alle forstyrrelser er selvfølgelig og slået fra(de store børn og gamle forældre kan ringe) -
@mshdk @svedigtype
Med shortcuts på iPhone bliver min private telefon sort/hvid(gråtone) nå kl er 8:30 dermed bliver den kedelig men kan bruges. Når kl er 16 får den farver igen.
Dvs. Selvskabt dumpphone. Alle forstyrrelser er selvfølgelig og slået fra(de store børn og gamle forældre kan ringe)@alf149 Jeg har sat min til sort/hvid fra kl. 21, og har ingen notifikationer på noget, nogensinde og har altid lyden slået fra (til stor frustration for min familie).
Men det forhindrer mig ikke i at tage den og slå noget op når jeg sidder i bussen eller derhjemme mv.
Den mulighed vil jeg gerne undgå.
-
@alf149 Jeg har sat min til sort/hvid fra kl. 21, og har ingen notifikationer på noget, nogensinde og har altid lyden slået fra (til stor frustration for min familie).
Men det forhindrer mig ikke i at tage den og slå noget op når jeg sidder i bussen eller derhjemme mv.
Den mulighed vil jeg gerne undgå.
@svedigtype
Ja så er en rigt dump phone nok vejen frem.Jeg benytter signal en del og den har jeg ikke set på dump phones. Derfor var dette min løsning.
-
@svedigtype
Ja så er en rigt dump phone nok vejen frem.Jeg benytter signal en del og den har jeg ikke set på dump phones. Derfor var dette min løsning.
.