Jeg har vært superflink!
-
@hildeaustlid Dette skal eg òg gjere. Det er oppløftande å sjå andre poste om det og eg har tenkt lenge nok at eg burde gjere det. Takk for sparket!

@stikksag @hildeaustlid Veldig greit å få gjort det
Eg fulgte denne guiden når eg gjorde det, angrar ikkje eit sekund!
Har eget domene, og brukar protonmail som eposttjeneste.
DNS gjennom Cloudflare. Ikkje akkurat verdens beste løysning det da, men det fungerer bra.
-
@stikksag @hildeaustlid Veldig greit å få gjort det
Eg fulgte denne guiden når eg gjorde det, angrar ikkje eit sekund!
Har eget domene, og brukar protonmail som eposttjeneste.
DNS gjennom Cloudflare. Ikkje akkurat verdens beste løysning det da, men det fungerer bra.
@Luuni @hildeaustlid Kva er DNS? Helsing analog språklærar
-
@Luuni @hildeaustlid Kva er DNS? Helsing analog språklærar
@stikksag @hildeaustlid Veldig enkelt forklart så treng alle tjenestar på nett ei navne-/adresseliste. Det er DNS. Og det finst mange av dei rundtomkring.
Så når nyhetsbrevet til ei nyheitskjelde skal sende epost til eposten du har laga (f.eks stikksag @ epostenmin dått net), så treng dei ikkje vite meir enn eposten. Når dei sender så fer dei adressa dit den skal.
-
@stikksag @hildeaustlid Veldig enkelt forklart så treng alle tjenestar på nett ei navne-/adresseliste. Det er DNS. Og det finst mange av dei rundtomkring.
Så når nyhetsbrevet til ei nyheitskjelde skal sende epost til eposten du har laga (f.eks stikksag @ epostenmin dått net), så treng dei ikkje vite meir enn eposten. Når dei sender så fer dei adressa dit den skal.
@Luuni @hildeaustlid Takk!
-
@luftvaffel @aslakr @gauteweb Jeg vurderte også Runbox, men jeg synes også web-klienten var suboptimal. For eksempel hadde de ikke støtte for å samle e-postsamtaler i tråder, hvis jeg husker rett.
Et stort pluss, derimot, er at de har en aktiv konto her
@runbox@hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr @gauteweb Takk for omtalen, vi setter stor pris på det!
Vi støtter samtaler i tråder, som du kan lese om her https://help.runbox.com/runbox-7/#Threaded_view
Vi jobber med å oppdatere flere features i vår webklient, og er alltid interesserte i å høre hva kunder ønsker seg.
Ta gjerne kontakt her eller på support@runbox.com.
-
@hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr @gauteweb Takk for omtalen, vi setter stor pris på det!
Vi støtter samtaler i tråder, som du kan lese om her https://help.runbox.com/runbox-7/#Threaded_view
Vi jobber med å oppdatere flere features i vår webklient, og er alltid interesserte i å høre hva kunder ønsker seg.
@runbox @hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr
Så kult at dere er aktive på Mastodon!Har dere noen planer om å levere full PIM støtte? (kontakt og kalender synkronisering)
-
@hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr @gauteweb Takk for omtalen, vi setter stor pris på det!
@runbox hvorfor er det forskjell på prisene og pakkene på runbox.no og runbox.com? kan jeg ha pakkene på .com, men betale i NOK?
-
@runbox @hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr
Så kult at dere er aktive på Mastodon!Har dere noen planer om å levere full PIM støtte? (kontakt og kalender synkronisering)
@gauteweb @hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr
Takk for det og i like måte!
Vi jobber med forbedringer av kontakt og kalender mens vi bygger grunnlag for større fremskritt, som vi ser frem til å dele mer om i løpet av det kommende året. -
@gauteweb @hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr
Takk for det og i like måte!
Vi jobber med forbedringer av kontakt og kalender mens vi bygger grunnlag for større fremskritt, som vi ser frem til å dele mer om i løpet av det kommende året.@runbox @gauteweb @hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr Jeg har byttet ut iCloud-mailen min med en runbox-konto og anbefaler alle å gjøre det samme.

-
@derhagen Takk! Hvordan er OpenXchange / mailbox.org sin webklient da? Støtter de for eksempel tråd-visning av e-postsamtaler, og fungerer søk greit?
@ahaldorsen Jeg bruker den ikke ofte, men den funker helt greit for meg. Tråd-visning finnes på en måte, det er i hvert fall mulig å gruppere relaterte eposter i lista. Søkemotoren gjør som den skal. Mailbox.org har forresten en 30-dagers gratis prøveperiode med en @mailbox.org adresse.
De er forøvrig med i fødiverset: @mailbox_org