Jeg har vært superflink!
-
@hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr @gauteweb Takk for omtalen, vi setter stor pris på det!
Vi støtter samtaler i tråder, som du kan lese om her https://help.runbox.com/runbox-7/#Threaded_view
Vi jobber med å oppdatere flere features i vår webklient, og er alltid interesserte i å høre hva kunder ønsker seg.
Ta gjerne kontakt her eller på support@runbox.com.
@runbox hvorfor er det forskjell på prisene og pakkene på runbox.no og runbox.com? kan jeg ha pakkene på .com, men betale i NOK?
-
@runbox @hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr
Så kult at dere er aktive på Mastodon!Har dere noen planer om å levere full PIM støtte? (kontakt og kalender synkronisering)
@gauteweb @hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr
Takk for det og i like måte!
Vi jobber med forbedringer av kontakt og kalender mens vi bygger grunnlag for større fremskritt, som vi ser frem til å dele mer om i løpet av det kommende året. -
@gauteweb @hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr
Takk for det og i like måte!
Vi jobber med forbedringer av kontakt og kalender mens vi bygger grunnlag for større fremskritt, som vi ser frem til å dele mer om i løpet av det kommende året.@runbox @gauteweb @hildeaustlid @ahaldorsen @luftvaffel @aslakr Jeg har byttet ut iCloud-mailen min med en runbox-konto og anbefaler alle å gjøre det samme.

-
@derhagen Takk! Hvordan er OpenXchange / mailbox.org sin webklient da? Støtter de for eksempel tråd-visning av e-postsamtaler, og fungerer søk greit?
@ahaldorsen Jeg bruker den ikke ofte, men den funker helt greit for meg. Tråd-visning finnes på en måte, det er i hvert fall mulig å gruppere relaterte eposter i lista. Søkemotoren gjør som den skal. Mailbox.org har forresten en 30-dagers gratis prøveperiode med en @mailbox.org adresse.
De er forøvrig med i fødiverset: @mailbox_org