Fik lov at skrive et gæsteindlæg til @DanmarkSkifter's kampagne.
-
Fik lov at skrive et gæsteindlæg til @DanmarkSkifter's kampagne. Spændt på om interesserede får lyst til at kigge forbi vores fællesskab her
@simonjust @DanmarkSkifter Perfekt, jeg havde lige skrevet til Birgitte Baadegaard, at hun skulle skifte til fediverset, og så kom din artikel, så jeg kunne dele den også

-
Fik lov at skrive et gæsteindlæg til @DanmarkSkifter's kampagne. Spændt på om interesserede får lyst til at kigge forbi vores fællesskab her
-
@simonjust Fin artikel, som jeg delte med glæde. Apropos. Hvis @DanmarkSkifter tager imod lytterønsker, kunne jeg ønske mig en lille Mastodon Share knap under artiklen, sammen med de andre Share buttons.
-
@simonjust og det gjorde du godt. En dejlig konkret beskrivelse, uden at blive for teknisk. Den vil jeg bookmarke og bruge, når folk spørger, hvad det dersens Mastodon er for noget

@svabonius
Jeg var meget spændt på, om den blev for teknisk og vævende, så den røg også lige igennem @Bergliot's kyndige, redaktionelle hænder. -
Dette indlæg er slettet! -
@simonjust @DanmarkSkifter mega fedt af #DanmarkSkifter at lade dig skrive og som altid gør du det super godt. Og så er jeg helt beæret over at du nævner min lille instans her. 🥰
Uanset om det direkte fører til nye brugere på fødiverset eller ej så er der nu endnu flere der har hørt om det og det er et godt skridt på vejen.
@benjaminlj @DanmarkSkifter Jeg synes din instans er et rigtig fint eksempel på, hvor lokalt det kan gøres, og hvordan fødiversets instanser kan servicere både store og små communities

Jeg håber folk er nysgerrige og kigger forbi

-
@benjaminlj @DanmarkSkifter Jeg synes din instans er et rigtig fint eksempel på, hvor lokalt det kan gøres, og hvordan fødiversets instanser kan servicere både store og små communities

Jeg håber folk er nysgerrige og kigger forbi

-
Dette indlæg er slettet!
@stigcq @DanmarkSkifter Fedt! Det er rigtigt nok, men de ved formentlig hvad Gmail er, så tror jeg også sagtens de kan hitte ud af, hvad de andre er - og er folk tilstrækkeligt nysgerrige så slår de tjenesterne op... Formentlig

-
@simonjust Fin artikel, som jeg delte med glæde. Apropos. Hvis @DanmarkSkifter tager imod lytterønsker, kunne jeg ønske mig en lille Mastodon Share knap under artiklen, sammen med de andre Share buttons.
@CiaraNi @DanmarkSkifter Jeg skal prøve at bringe forespørgslen videre

-
@stigcq @DanmarkSkifter Fedt! Det er rigtigt nok, men de ved formentlig hvad Gmail er, så tror jeg også sagtens de kan hitte ud af, hvad de andre er - og er folk tilstrækkeligt nysgerrige så slår de tjenesterne op... Formentlig
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@stigcq @DanmarkSkifter Noteret

-
@simonjust @DanmarkSkifter Perfekt, jeg havde lige skrevet til Birgitte Baadegaard, at hun skulle skifte til fediverset, og så kom din artikel, så jeg kunne dele den også

@bettina @DanmarkSkifter Super!
Det kunne være spændende, hvis der kom deciderede forfatter-fællesskaber i fødiverset.
️