I dag er jeg ked af det hele og synes, alle er idioter.
-
I dag er jeg ked af det hele og synes, alle er idioter. Heldigvis kan jeg gemme mig i en bog hele dagen, og Shadow of night er god til det. Vampyrer, hekse, kærlighed, politik og intriger på alle planer kan lige holde mig sammenhængende. Og hermed #FredagsBog
-
I dag er jeg ked af det hele og synes, alle er idioter. Heldigvis kan jeg gemme mig i en bog hele dagen, og Shadow of night er god til det. Vampyrer, hekse, kærlighed, politik og intriger på alle planer kan lige holde mig sammenhængende. Og hermed #FredagsBog
Jeg har gjort noget ukarakteristisk proaktivt og sendt socialpsykiatrien en mail og skrevet, jeg gerne vil i gang med aktiviteter igen, men ikke kan selv og derfor beder om hjælp til at puffe mig i omdrejninger. Nu har jeg et møde på mandag, og så sker der lidt.
Se mig, jeg har lært et eller andet! #ADHD #stress #burnout -
Jeg har gjort noget ukarakteristisk proaktivt og sendt socialpsykiatrien en mail og skrevet, jeg gerne vil i gang med aktiviteter igen, men ikke kan selv og derfor beder om hjælp til at puffe mig i omdrejninger. Nu har jeg et møde på mandag, og så sker der lidt.
Se mig, jeg har lært et eller andet! #ADHD #stress #burnout@IbenChristiane Det er faktisk en ret sej tærskel at komme over, når det går imod alle ens naturlige mønstre. Godt gået 🤩
-
@IbenChristiane Det er faktisk en ret sej tærskel at komme over, når det går imod alle ens naturlige mønstre. Godt gået 🤩
@MThaastrup ja, det er en ret stor succes for mig. Helt nyt territorium
-
@MThaastrup ja, det er en ret stor succes for mig. Helt nyt territorium
@IbenChristiane Fedt!
-
@MThaastrup @IbenChristiane Det er virkelig sejt 🩷! Jeg håber der bliver en god oplevelse
️!