Idag lærte jeg: Om “rerocking” - at sprede sten i landskabet - det omvendte at at fjerne sten fra marker.
-
Idag lærte jeg: Om “rerocking” - at sprede sten i landskabet - det omvendte at at fjerne sten fra marker. Så nice!
-
Idag lærte jeg: Om “rerocking” - at sprede sten i landskabet - det omvendte at at fjerne sten fra marker. Så nice!
@abekonge
Ja ok, ret så degrowth agtigt med radikalt flashmob- eller installations- kunstprojektpotentiale...
Men sagde de noget om hvordan det muligvis påvirker naturen på en god måde? -
@abekonge
Ja ok, ret så degrowth agtigt med radikalt flashmob- eller installations- kunstprojektpotentiale...
Men sagde de noget om hvordan det muligvis påvirker naturen på en god måde?@frrreddy ja det laver om på mikroklima omkring stenene. Holder på varmen - der gror lav som fx sommerfugle lever af på nordsiden, myrer mm nedenunder.
-
@frrreddy ja det laver om på mikroklima omkring stenene. Holder på varmen - der gror lav som fx sommerfugle lever af på nordsiden, myrer mm nedenunder.
@frrreddy TAG STENENE TILBAGE lol
-
@abekonge det lyder spændende! har du nogle kilder på det? mine søgninger fører af uransalige årsager KUN til noget om kokain lol
-
@abekonge det lyder spændende! har du nogle kilder på det? mine søgninger fører af uransalige årsager KUN til noget om kokain lol
@fyr lol jeg lærte om det på DR af alle steder - i sådan en af de der åndsvage korte højformats-videoer. Kan heller ikke finde noget på nettet. Måske det bare er den ene type på DR der har fundet på det. Jeg er fan anywho.
-
-
@fyr lol jeg lærte om det på DR af alle steder - i sådan en af de der åndsvage korte højformats-videoer. Kan heller ikke finde noget på nettet. Måske det bare er den ene type på DR der har fundet på det. Jeg er fan anywho.
@abekonge spændende! tror da lige, at haven skal have en omgang