#TORSKAge Nu fik jeg simpelthen en passiv-agressiv besked med teksten "." og content warning "Food, non-vegan" fra en eller anden ukendt.
-
@mutter01 @AnnaOutOfSp4ce småkagerne inden de skal i ovnen til #TORSKage
@mutter01 @AnnaOutOfSp4ce frisk fra ovnen! Nu skal de køle inden vi kan spise dem.
-
@reynir @mutter01 @AnnaOutOfSp4ce Årh, hvad er det for hvide stykker i dejen? Hvid chokolade?
@fanden @mutter01 @AnnaOutOfSp4ce hvid chokolade, paranødder og hasselnødder
vi lavede dem med hasselnødder, mørk chokolade og flagesalt sidst - de var rigtig lækre!
-
@AnnaOutOfSp4ce Kiggede lige. Og du er helt i din ret. Jeg tænker præventivt blok herfra også.
@mutter01 @AnnaOutOfSp4ce Jeg kan ikke se vedkommende?
-
@mutter01 @AnnaOutOfSp4ce Jeg kan ikke se vedkommende?
Det kan jeg heller ikke @lottelythje, med mindre jeg åbner i browseren.
Men jeg er relativt sikker på at serveren deadinsi.de, hvor den bruger er fra, er blokeret her på helvede.net
-
@fanden @mutter01 @AnnaOutOfSp4ce hvid chokolade, paranødder og hasselnødder
vi lavede dem med hasselnødder, mørk chokolade og flagesalt sidst - de var rigtig lækre!
Dette indlæg er slettet! -
@mutter01 @AnnaOutOfSp4ce frisk fra ovnen! Nu skal de køle inden vi kan spise dem.
@reynir @fanden @mutter01 @AnnaOutOfSp4ce
*Accepterer cookies*
-
Men jeg er relativt sikker på at serveren deadinsi.de, hvor den bruger er fra, er blokeret her på helvede.net
@folfdk @mutter01 @AnnaOutOfSp4ce Så har man så travlt med andre samtidig med, at man kommer fra en problematisk server - tsk.
-
@folfdk @lottelythje @mutter01 @AnnaOutOfSp4ce deadinsi.de er ikke blokeret herfra. Der er bare en masse posts, der ikke bliver fødereret herover, fordi ingen herfra følger vedkommende og ingen der følges herfra har interageret med den post.
Hvis jeg søger posten frem her fra helvede, så bliver den fuldt synlig herovre.
-
@mutter01 @AnnaOutOfSp4ce den hvide chokolade forsvandt lidt i kagen smagsmæssigt. Næste gang bruger vi nok mørk chokolade igen. Ellers god!
-
@folfdk @lottelythje @mutter01 @AnnaOutOfSp4ce deadinsi.de er ikke blokeret herfra. Der er bare en masse posts, der ikke bliver fødereret herover, fordi ingen herfra følger vedkommende og ingen der følges herfra har interageret med den post.
Hvis jeg søger posten frem her fra helvede, så bliver den fuldt synlig herovre.
@zatnosk
Tak for at tjekke!